![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Kolej / Metro > WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA |
![]() |
PLIK 20/45 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_A5334XYZ.JPG |
Nazwa albumu: | prosper5250 / WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA |
Słowa kluczowe: | EN100 / EN100-01 / EN97 / EN97-011 / WarszawaŚródmieścieWKD |
Data: | 2016-10-12 |
Miejsce: | Warszawa-Śródmieście WKD |
Numer pojazdu: | EN100-01, EN97-011 |
Wielkość pliku: | 844 KiB |
Data dodania: | 05, Czerwiec 2017 |
Wymiary: | 1200 x 776 pikseli |
Wyświetleń: | 1322 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17736 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Pełna zgoda z autorem zdjęcia.; Chodzą ploty, że podobno cała linia średnicowa ma być wyłącznie dla pociągów podmiejskich. Czy w tym jest choć ociupina prawdy? Czy ktoś coś wie na ten temat?
![]() ![]() ![]() |
|
|||
@USN Co Ty za bzdury pleciesz, remont mostku w Nowej Wsi nie ma nic związanego ze zmianami związanymi z linią 717. Częstotliwość i tabor zwiększy się dopiero podczas remontu linii 447, czyli we wrześniu
|
|
|||
Czy ktoś obeznany w historii jest w stanie stwierdzić, dlaczego podjęto decyzję o rozdzieleniu wszystkich trzech dworców w tej okolicy (Centralny, Śródmieście, Śródmieście WKD)? Ten węzeł to najgorsze i najbardziej upierdliwe miejsce przesiadek w Warszawie... A przecież tuż za filarami z lewej strony zdjęcia zaczynają się perony Centralnej, od stacji WKD dzielą je tylko tory podmiejskie. "Niedałosie" zbudować peronów podmiejskich w tym miejscu i połączyć ich z Centralną? Byłoby wszystko obok siebie, przesiadki wygodniejsze, infry mniej do zbudowania...
|
|
|||
Bez przesady, nie jest tak źle. Gdyby jeszcze dodać np schody ruchome na Śródmieście to by było całkiem dobrze. Nie można zrobić wszystkich dworców obok siebie, bo taki układ torowy byłby bardzo szeroki. Dlatego Centralny umieszczono "pomiędzy" WKD i Śródmieściem. Większym problemem jest np brak połączenia z metrem, same przesiadki w obrębie Centralnego nie są aż takie złe. Z dalekobieżnych można się też przesiąść na Wschodniej albo Zachodniej, wygodniej nawet jeśli stacje są przestarzałe (brak schodów ruchomych, wind)...
|
|
|||
Może nie jest źle, ale lepiej by mogło być. Jakoś nie przemawia do mnie argument, że byłoby za szeroko... Tzn. rozumiem go i to nie przytyk do Ciebie @oko, ale to trochę absurdalne - każemy ludziom biegać po dworcach, bo za ciasno. Tory WKD kończą się ślepo, tuż za nimi zaczyna się miejsce. A fakt, że metro jest przy Rotundzie, a nie pod Centralnym to kolejny problem. Zwłaszcza, że nie da się wejść na stację metra bezpośrednio z podziemi. A o Zachodniej i Wschodniej nie wspominam... Brak zjazdów dla wózków i wind to kpina w XXI wieku.
|
|
|||
Najpewniej nie chciano wyjść z torami pod Aleje Jerozolimskie. Ale to naprawdę nie jest problem. Gdyby wszystkie perony były obok siebie, to odległość między nimi by wcale nie była znacznie mniejsza. Tyle że by się chodziło "wszerz" a nie "wzdłuż". Ogromna większość pasażerów WKD nie jedzie dalej pociągami dalekobieżnymi. Zachodnia ma być ponoć zmodernizowana do nowoczesnego standardu.
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |