K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) > MANy Lion's City G z R-13
3431
I stało się. Rozpoczęto budowę II linii metra. Zamknięto główna ulicę osiedla, ulicę Kondratowicza. Tym samym wiele linii zostało przekierowanych na objazdy.
Na zdjęciu przebudowana ulica Matki Teresy z Kalukty na odc. św. Wincentego - Chodecka. Dobudowano dodatkowe dwa pasy bliżej muru cmentarza, dzięki czemu powstał buspas w każdym kierunku. Co ciekawe, dodatkowe pasy są pokryte betonem przez co jadąc autobusem można się czuć jakby się jechało po płycie lotniska. Technologię poszerzania pasów za pomocą betonu zastosowano na niektórych skrzyżowaniach czy np. na ulicy Łojewskiej. 
Przy okazji zdjęcie sprzed 4 miesięcy z tego samego miejsca - [url=http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayimage.php?pid=18503]kliknij tutaj[/url]
Słowa kluczowe: LionsCityG 3431 169 MatkiTeresyzKalkuty
Share on Facebook

3431

I stało się. Rozpoczęto budowę II linii metra. Zamknięto główna ulicę osiedla, ulicę Kondratowicza. Tym samym wiele linii zostało przekierowanych na objazdy.
Na zdjęciu przebudowana ulica Matki Teresy z Kalukty na odc. św. Wincentego - Chodecka. Dobudowano dodatkowe dwa pasy bliżej muru cmentarza, dzięki czemu powstał buspas w każdym kierunku. Co ciekawe, dodatkowe pasy są pokryte betonem przez co jadąc autobusem można się czuć jakby się jechało po płycie lotniska. Technologię poszerzania pasów za pomocą betonu zastosowano na niektórych skrzyżowaniach czy np. na ulicy Łojewskiej.
Przy okazji zdjęcie sprzed 4 miesięcy z tego samego miejsca - kliknij tutaj

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_2941.JPG
Nazwa albumu:solaris8315 / MANy Lion's City G z R-13
Słowa kluczowe:LionsCityG / 3431 / 169 / MatkiTeresyzKalkuty
Data:02.03.2019
Miejsce:Warszawa, ulica Matki Teresy z Kalkuty
Numer pojazdu:3431
Numer brygady/linii:169
Wielkość pliku:881 KiB
Data dodania:02, Marzec 2019
Wymiary:1200 x 800 pikseli
Wyświetleń:1202 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18631
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

~kac.peerka   [02, Marzec 2019 at 06:41 PM]
Przecież ten beton się za parę tygodni pokruszy i nic z tego nie będzie. Wszystko robione po taniości...
~Takitam   [02, Marzec 2019 at 09:03 PM]
Manik pomimo 9 lat fajnie się prezentuje
~Z_perspektywy_sedesu   [03, Marzec 2019 at 09:57 AM]
Ciekawe, czy ta nawierzchnia spełnia jakiekolwiek wymagania dotyczące wytrzymałości, czy po prostu "lali jak leci": bez podbudowy, finiszerów i substancji opóźniających wysychanie betonu.
~X   [03, Marzec 2019 at 07:22 PM]
Nie macie pojęcia o budowie dróg. Nawierzchnie betonowe są lepsze od bitumicznych, choćby dlatego, że są bardziej przyczepne w warunkach deszczowych.
~oko   [03, Marzec 2019 at 10:40 PM]
W tym miejscu przyczepność nie ma większego znaczenia, przecież to ulica w mieście. Beton się klawiszuje i pęka jeśli nie jest zrobiony odpowiednio. Ciekawy eksperyment Uśmiech
~Matt   [04, Marzec 2019 at 04:57 PM]
A w tle oczywiście źle zaparkowany samochód XD
~usn   [11, Marzec 2019 at 07:13 PM]
Czy nie możnaby skorygować tak trasy, by były możliwe podjazdy do ZP Suwalska czy ZP Św.Hieronima dla np. SU 9 oraz czy profile ulic przewidują obsługę autobusów ulicami Malborską>Kowalskiego/Ostródzka>Rzepichy? Proszę o info na O-B.
solaris8315   [11, Marzec 2019 at 11:09 PM]
Akurat ZP Suwalska i św. Hieronima naprawdę nie potrzebują podjazdów.... Do Turmonckiej i Kondratowicza/Bazyliańska jest blisko. A odnośnie profilu ulic na os. Podgrodzi. Odpowiedź brzmi nie.

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u