![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-6 Redutowa (ob. R-5) - nieczynna od 01.12.2013 > Jelcze M121 z R-6 |
![]() |
PLIK 21/128 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 4590-154.jpg |
Nazwa albumu: | JP / Jelcze M121 z R-6 |
Słowa kluczowe: | M121M / 4590 / 154 / Wirażowa |
Data: | 2008-01-26 |
Miejsce: | Wirażowa |
Numer pojazdu: | 4590 |
Numer brygady/linii: | 2/154 |
Wielkość pliku: | 164 KiB |
Data dodania: | 10, Czerwiec 2018 |
Wymiary: | 1000 x 667 pikseli |
Wyświetleń: | 1018 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18105 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Aż trudno uwierzyć, że 154 kiedyś tak daleko nie zapuszczał się, a jeżeli już to tylko w wybranych kursach. A na linii królowały Jelcze PR110 Berliety i Ikarusy. Nadto zaznaczę, że: 1) przed zmianą nazwy ZP na Terminal Cargo był jako MDL Cargo; 2) 154 łączył Os.Górczewska i Gorzkiewki następującymi ulicami: Górczewską, Jana Olbrachta, Redutową, Kasprzaka (powrót:Wolską, Ordona), Al.Prymasa Tysiąclecia, Dw.Zachodni, Szczęśliwicką, Bitwy Warszawskiej 1920r., Grójecką, Al.Krakowską, 17-go Stycznia, Wirażową.; 3) Realizowanie podjazdów do przystanku Instalatorów przez: Grójecką, PKP Rakowiec, Instalatorów(-tu postój), PKP Rakowiec, Al.Krakowską...; 4)Autobusy miały częstotliwość ledwie co 20min. w szczycie A i B, w godzinach 9:30-18:30 w soboty i niedziele zaczynając przed 9:00 a kończąc między 16:30 i 17:00. W pozostałych porach dnia i tygodnia 154-ka podjeżdżała co 30min. I oczywiście linia była zawieszona całkowicie na święta, a z czasem podczas świąt skracana tylko do Dw.Zachodniego, potem do PKP Rakowiec bez podjazdów na Instalatorów i jeszcze później kursowała normalnie jadąc od razu Grójecką-Al.Krakowską i co 30min. Dzisiaj jej trasa od NW wiedzie Górczewską-Lazurową-Kaliskiego na Stare Bemowo i dalej w oznaczeniach Radiową do Fortu Radiowo. Z kolei od SW Grójecka-1-go Sierpnia-Żwirki i Wigury-17-go Stycznia- na Okęcie, czyli(P&R Al.Krakowska)
|
|
|||
Biała Dama, sfinansowana pierwotnie przez gm. Konstancin-Jeziorna do obsługi linii 700, która już w tym stanie ani nie była białą ani nawet damą, tylko zwykłym gniotem po odbudowie.
|
|
|||
A linia 154 w dawnych czasach odwiedzała jakieś istotne obszary z zakładami pracy, poza wpsomnianymi podjazdami na Instalatorów? Co do Białej Damy to było ciekawe auto, taka zajawka niskiej podłogi. W Lublinie jeszcze ostatnio jeździł Jelcz w tej wersji.
|
|
|||
A tereny przemysłowe w rejonie Al.Prymasa Tysiąclecia?
|
|
|||
No właśnie, wówczas przemysł, a w tym czy w zeszłym roku wyburzano chyba ostatni stary wielki magazyn, w którego miejscu już stoi blok.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |