K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-6 Redutowa (ob. R-5) - nieczynna od 01.12.2013 > Jelcze M121 z R-6
4590
Chyba trochę straciłem rachubę czasu, bo kto by pomyślał, że przebudowa Wirażowej wraz z budową wiaduktu na Poleczki nastąpiła już 10 lat temu.
Słowa kluczowe: M121M 4590 154 Wirażowa
Share on Facebook

4590

Chyba trochę straciłem rachubę czasu, bo kto by pomyślał, że przebudowa Wirażowej wraz z budową wiaduktu na Poleczki nastąpiła już 10 lat temu.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:4590-154.jpg
Nazwa albumu:JP / Jelcze M121 z R-6
Słowa kluczowe:M121M / 4590 / 154 / Wirażowa
Data:2008-01-26
Miejsce:Wirażowa
Numer pojazdu:4590
Numer brygady/linii:2/154
Wielkość pliku:164 KiB
Data dodania:10, Czerwiec 2018
Wymiary:1000 x 667 pikseli
Wyświetleń:1018 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18105
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

~usn   [11, Czerwiec 2018 at 12:57 AM]
Aż trudno uwierzyć, że 154 kiedyś tak daleko nie zapuszczał się, a jeżeli już to tylko w wybranych kursach. A na linii królowały Jelcze PR110 Berliety i Ikarusy. Nadto zaznaczę, że: 1) przed zmianą nazwy ZP na Terminal Cargo był jako MDL Cargo; 2) 154 łączył Os.Górczewska i Gorzkiewki następującymi ulicami: Górczewską, Jana Olbrachta, Redutową, Kasprzaka (powrót:Wolską, Ordona), Al.Prymasa Tysiąclecia, Dw.Zachodni, Szczęśliwicką, Bitwy Warszawskiej 1920r., Grójecką, Al.Krakowską, 17-go Stycznia, Wirażową.; 3) Realizowanie podjazdów do przystanku Instalatorów przez: Grójecką, PKP Rakowiec, Instalatorów(-tu postój), PKP Rakowiec, Al.Krakowską...; 4)Autobusy miały częstotliwość ledwie co 20min. w szczycie A i B, w godzinach 9:30-18:30 w soboty i niedziele zaczynając przed 9:00 a kończąc między 16:30 i 17:00. W pozostałych porach dnia i tygodnia 154-ka podjeżdżała co 30min. I oczywiście linia była zawieszona całkowicie na święta, a z czasem podczas świąt skracana tylko do Dw.Zachodniego, potem do PKP Rakowiec bez podjazdów na Instalatorów i jeszcze później kursowała normalnie jadąc od razu Grójecką-Al.Krakowską i co 30min. Dzisiaj jej trasa od NW wiedzie Górczewską-Lazurową-Kaliskiego na Stare Bemowo i dalej w oznaczeniach Radiową do Fortu Radiowo. Z kolei od SW Grójecka-1-go Sierpnia-Żwirki i Wigury-17-go Stycznia- na Okęcie, czyli(P&R Al.Krakowska)
~Nieciej   [11, Czerwiec 2018 at 04:18 AM]
Biała Dama, sfinansowana pierwotnie przez gm. Konstancin-Jeziorna do obsługi linii 700, która już w tym stanie ani nie była białą ani nawet damą, tylko zwykłym gniotem po odbudowie.
JP   [12, Czerwiec 2018 at 12:10 AM]
A linia 154 w dawnych czasach odwiedzała jakieś istotne obszary z zakładami pracy, poza wpsomnianymi podjazdami na Instalatorów? Co do Białej Damy to było ciekawe auto, taka zajawka niskiej podłogi. W Lublinie jeszcze ostatnio jeździł Jelcz w tej wersji.
~usn   [12, Czerwiec 2018 at 11:07 PM]
A tereny przemysłowe w rejonie Al.Prymasa Tysiąclecia?
JP   [17, Czerwiec 2018 at 12:20 AM]
No właśnie, wówczas przemysł, a w tym czy w zeszłym roku wyburzano chyba ostatni stary wielki magazyn, w którego miejscu już stoi blok.

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u