![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) > Solarisy U18 z R-7 |
![]() |
PLIK 207/481 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 8155-175-B-8136.jpg |
Nazwa albumu: | JP / Solarisy U18 z R-7 |
Słowa kluczowe: | SU18 / 8155 / 175 / PortLotniczy / 2007 |
Data: | 2007-10-07 |
Miejsce: | Pot Lotniczy Okęcie |
Numer pojazdu: | 8155 8136 |
Numer brygady/linii: | 175 |
Wielkość pliku: | 117 KiB |
Data dodania: | 01, Listopad 2017 |
Wymiary: | 750 x 500 pikseli |
Wyświetleń: | 785 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17878 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Akurat nie przepadam za tym silnikiem który według mnie kompletnie nie nadaje się do autobusu. Może w ciężarówkach DAF się sprawdza, ale w autobusie pogrążają go kompletnie jego koszmarne wibracje. Dla mnie mistrzostwem są silniki Cumminsa we wszystkich rodzajach Solbusów - minimalne wibracje przy kapitalnym brzmieniu. Nowe Cumminsy w seriach 93 i 94 też dają radę.
![]() |
|
|||
Dzisiaj jechałem Solbusem bodajże 1215 na 136 i karoserią trzęsły wibracje
![]() |
|
|||
Wóz ma kilka ładnych lat - może obroty za niskie lub poduszki silnika zużyte. Ogólnie Cumminsy nie wibrują pod warunkiem zadbania o te dwie rzeczy wymienione wcześniej.
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |