![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) > Solarisy U18 z R-7 |
![]() |
PLIK 481/481 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | ZOO_121.jpg |
Nazwa albumu: | prosper5250 / Solarisy U18 z R-7 |
Słowa kluczowe: | SU18 / NG313 / 8141 / 3341 / 131 / 519 / DworzecCentralny |
Data: | 2013-05-21 |
Miejsce: | Dworzec Centralny |
Numer pojazdu: | 8141 3341 |
Numer brygady/linii: | 4/519 i 51/131 |
Wielkość pliku: | 939 KiB |
Data dodania: | 14, Luty 2019 |
Wymiary: | 1399 x 925 pikseli |
Wyświetleń: | 1251 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18617 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Jak będą brzmieć? Pewnie jak typowy autobus gazowy w wersji CNG. Ponieważ to są wersje A21/A23 (innych i tak być nie mogło) to oczywiście silnik jest w wersji "leżącej". Jakby na jakąś linię nie mogły wyjechać to tylko, gdyby się okazało, że są za wysokie (np. w Toruniu wystąpił taki problem z Solarisami). A SU15 to mają ograniczoną pulę brygad i linii ze względu na swoją pojemność.
|
|
|||
Gazowe 178 się tam mieści.
|
|
|||
@Super Hiper. Mnie wczoraj zastanowiła jedna rzecz, jak bylem w okolicach Ratusza Białołęka. 152 ma 3 brygady w DS i gania po terenach podmiejskich. Tymczasem na 518 naliczyłem wczoraj 12 metrowe Solarisy i chyba 1 kebaba. Skoro Krakowskie ma być wolne od diesli, to co stoi na przeszkodzie, żeby 3 Scanie puścić na 518, a R4 na 152? Jakieś zapisy w kontrakcie?
|
|
|||
Takich słabiutkich silniczków do WTP się już nie zamawia.
|
|
|||
Ale chyba nie ma innych wariantów pod CNG.
![]() |
|
|||
280 i 320.
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |