|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-10 Ostrobramska (ob. R-3) > Solarisy U10 z R-10 |
PLIK 41/74 |
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_1849.JPG |
Nazwa albumu: | solaris8315 / Solarisy U10 z R-10 |
Słowa kluczowe: | SU10 / 1006 / 500 / ŚwiętegoWincentego |
Data: | 18.01.2019 |
Miejsce: | Warszawa, ulica Św. Wincentego |
Numer pojazdu: | 1006 |
Numer brygady/linii: | D14/500 |
Wielkość pliku: | 1004 KiB |
Data dodania: | 18, Styczeń 2019 |
Wymiary: | 1200 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 1113 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18594 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
To Michalczewskiemu jeszcze się opłaca ten biznes?Ciekawy widok by był z mobilisu U 8.9 lub otokar arivy.
|
|
|||
Siema sory ze nie pisze na temat ale czy solaris urbino 18 8460 ma wymienione wyświetlacze?
|
|
|||
Ten SU10 z Ostrobramskiej jest zapewne z rezerwy czynnej, widziałem wczoraj jednego gdy stał na pętli Metro Marymont.
|
|
|||
Czy to rozsądne kierować takiego malucha na RC? Nie chce mi się wierzyć że MZA nie posiada wolnego przeguba.
|
|
|||
Prezes Kuźmiński powinien w końcu odejść. Już nie panuje nad firmą, jest "róbta co chceta". Gdzie obiecana Redutowa? Ponad 5 lat stoi wyłączona z eksploatacji, na pozostałych zajezdniach ścisk. Ciągle obiecuje jakieś science-fiction z tą zajezdnią a NIC NIE ROBI by znów mogła wrócić do pracy. Warsztaty na Włościańskiej też zlikwidowane.
|
|
|||
No i dobrze. Skoro autobusy się mieszczą na obecnych zajezdniach to po co przywracać Redutową? Sprzedać póki ziemia droga i kupić teren gdzieś dalej od centrum. W wielkim mieście to normalne że jest ciasno na zajezdniach, w niektórych krajach są nawet piętrowe zajezdnie. Warsztaty też już nie mają racji bytu, nikt nie będzie robił remontów jak za czasów ikarusów. Dzisiejsze autobusy jeżdżą ponad 15 lat bez większych napraw, i wystarczy.
|
|
|||
Ja to bym tak najlepiej chciał, na Redutową te Solarisy wysłać ze Stalowej i może z Kleszczowej, żeby te zajezdnie odciążyć Dobrze by było, jeśli rzeczywistość Stalowej zrównała jej przeznaczeniu - przecież to ona ma wysyłać MANy, więc powinna ich dostać jak najwięcej. Wtedy specjaliści od wozów danej marki byliby na swoich miejscach. A dla nas znaczyłoby to, że wiadomo gdzie jechać, żeby coś złapać
|
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |