![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) > MANy NM223 z R-13 |
![]() |
PLIK 78/84 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Swietoslawskiego-28Tarchomin29-Man-NM33-1313-133-1-Ikarus-256-Stalko-186.jpg |
Nazwa albumu: | Kwabiaczek / MANy NM223 z R-13 |
Słowa kluczowe: | NM223 / 1313 / 133 / Tarchomin / IK256 / WWL05 / 186 |
Data: | 13, luty 2016r. |
Miejsce: | Warszawa, pętla Tarchomin |
Numer pojazdu: | 1313 |
Numer brygady/linii: | 1/133 |
Wielkość pliku: | 374 KiB |
Data dodania: | 14, Luty 2016 |
Wymiary: | 997 x 683 pikseli |
Wyświetleń: | 1284 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=16599 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 23 z 23 Strona: 1 |
|
|||
Pozdrowienia z 8529 jeźdzącego wczoraj na 186
![]() |
|
|||
Do tego Ikarka , najbardziej by pasowała tablica "PL.DEFILAD - TARCHOMIN".Takie wozy woziły warszawiaków na regularnych liniach , po wprowadzeniu stanu wojennego. Co prawda na Tarchomin linii nie było , bo tam wtedy jeszcze kapusta rosła. http://www.targowek.info/2011/12/30-lat-minelo-wspominamy-orbisy-vel-jaruzelki/
|
|
|||
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co jest takiego zachwycającego w tym lwiątku? 5250, 8021, 8022, 5437, 3382-3384 - wiadomo. A ten?
|
|
|||
Chwalą go nawet kierowcy, nie tylko miłośnicy :good:
|
|
|||
No ale dlaczego ?
|
|
|||
Najbardziej zadbany wóz w całym MZA, poza tym mam do niego sentyment. Ehhh nie ma to jak stara dobra trzynastka na Trójeczkach.
|
|
|||
Chyba chodzi o stan techniczny i o to, że zadbany jest, co jest rzadkością wśród osiołków
![]() |
|
|||
Aby najbardziej zadbany nie jest taki 5215 czy inny 5430? Bo padło stwierdzenie że w całym MZA
![]() |
|
|||
Najbardziej zadbany a trzeba jeździć w kurtce bo zimno
![]() |
|
|||
1313 był najdłużej remontowanym osiołkiem na CWS od lipca 2012 do czerwca 2013. Famę że jest to najlepszy krótki Man rozpowszechnił niejaki Jachim który na Wawkomie wypisywał pochwalne poemy a powód był prosty kierowca pozwalał mu jeździć w kabinie.
|
|
|||
A co jest zachwycającego w 8021 i 8022?
|
|
|||
8021 i 8022 to jedyne warszawskie SU15 z silnikiem DAF-a, który ma więcej koni mechanicznych.
|
|
|||
1313 i 8022 na zabytki
![]() |
|
|||
@Pawelec - A to ktoś poza kierowcą może się zmieścić do kabiny w osiołku?
![]() |
|
|||
@Pawelec: Po 1 nie ładnie mówić o nieobecnych osobach, akurat dostałem linka to wiem co napisałeś. Po 2 Nie pisz bzdur, ponieważ ja od zawsze uważałem, że najlepszym z osiołków jest 1304. To, że znam kierowcę z tego, albo innego wozu to nie oznacza, że od razu uważam, że ten wóz jest najlepszy staram się patrzeć na to obiektywnie. Także nie gadaj bzdur na mój temat, tylko jak masz coś do mnie to napisz na PW na wawkomie, ew. na fb.
|
|
|||
Czyli jak widzę wóz nie charakteryzuje się niczym ciekawym.
|
|
|||
Z technicznego punktu widzenia nie. A np. dla mnie w 8021 i 8022 nie ma nic ciekawego
![]() |
|
|||
@Jachim:, po 1 kto ci broni zaglądać na OB i czytać komentarze, po 2 szybko zmieniasz zdanie tak jak Nicki na Wawkomie, więc nie dziwi mnie, że pierw wychwalałeś 1313 a dopiero potem 1304. Po 3 aby ocenić, który wóz jest lepszy trzeba nimi pojeździć, jako kierowca a nie słuchać, co ci ktoś naopowiada na temat danego wozu. Po 4 nie mam nic do ciebie.
|
|
|||
Dla wszystkich miłośników wozu 1313 w dniu 29-06-2017 do RPP wpłynął protokół kasacyjny na w/w wóz. Więc młotki w dłoń i rozbijać skarbonki, aby zakupić ten wóz jako historyczny i postawić koło piaskownicy.
![]() |
|
|||
Czyli go jednak dobili na tej mojej dziurawej Białołęckiej
![]() |
|
|||
Ciekawe czy SU18IVE zdąrzy dotrzeć na testy przed kasacją resztek NM223. Jeśli nie, to będzie jedynym z odskokowo-uchylnymi.
|
|
|||
Dzisiaj odbyła się licytacja na ten wóz, wie ktoś kto wygrał. Złomiarz, czy inne MPK
|
|
|||
Jeśli w wozie rozsypała się kratownica i jest na to kwit+wgląd to raczej nikt poza złomiarzem zainteresowany nie będzie
![]() |
Komentarz 1 do 23 z 23 Strona: 1 |