![]() ![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Zagranica > Japonia |
![]() |
![]() |
![]() |
PLIK 252/1339 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_1273_28Kopiowanie29.JPG |
Nazwa albumu: | raffi / Japonia |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | Japonia / Hakodate / KiHa261 / 261-5 |
Data: | 2019.04.24 |
Miejsce: | Japonia, Hakodate |
Numer pojazdu: | 261-5 |
Wielkość pliku: | 713 KiB |
Data dodania: | 28, Wrzesień 2020 |
Wymiary: | 1300 x 863 pikseli |
Wyświetleń: | 114 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=10892 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Z tego co mi wiadomo to na rozstawie 1067mm nie można jeździć szybciej niż właśnie 130 km/h. Jeśli tak, to co dokładnie jest tego powodem? Wibracje, nacisk na oś czy może coś innego?
|
|
|||
Z tego co podaje Wiki, rekord na torze 1067mm to 210km/h i dizerży go ETT303 jeżdżący dla Queensland Rail. Tylko oni tam mają dość proste tory w Australii, to se mogą pozwolić. Japonia kiedyś jeździła 145km/h (Odakyu RomanceCar 3000 SE) a teraz już się nie sili, raczej zadowalając się 130km/h. Czas przejazdu skraca się tam raczej na zakretach (wychylne pudła, aktywne zawieszenia) i lepszymi parametrami przyśpieszeń i opóźnień.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |