![]() ![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Zagranica > Japonia |
![]() |
![]() |
![]() |
PLIK 372/1339 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_2397_28Kopiowanie29.JPG |
Nazwa albumu: | raffi / Japonia |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | Japonia / Kamakura / 10 / Enoden10 |
Data: | 2020.04.27 |
Miejsce: | Japonia, Kamakura |
Numer pojazdu: | 10 |
Wielkość pliku: | 753 KiB |
Data dodania: | 06, Październik 2020 |
Wymiary: | 1300 x 863 pikseli |
Wyświetleń: | 114 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=10976 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
W Ameryce na podobne systemy transportu podmiejskiego (choć w bardziej tramwajowym wydaniu) mówi(ło) się interurban
![]() |
|
|||
Pytanie, co na to japońskie prawo, a co za tym idzie klasyfikacja.
|
|
|||
LRT konkretnie. A po interurbanie spokojnie środkiem ulicy na osiedlu zasuwać może brutto na 3 spalinowozy...
|
|
|||
Mi chodziło o klasyczne znaczenie słowa interurban, takie jakie funkcjonowało na początku XX wieku, gdy takie systemy powstawały, ich rozwój (bądź upadek) przebiagał różnie. A Light Rail to określenie na współczesne systemy.
|
|
|||
Zgadza się. Klasyczne interurbany są w USA na pewno jeden, na Kubie i w KRLD.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |