![]() ![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Zagranica > Japonia |
![]() |
![]() |
![]() |
PLIK 317/1339 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC_1696_28Kopiowanie29.JPG |
Nazwa albumu: | raffi / Japonia |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | Japonia, / Omiya / E1 / E153-104 |
Data: | 2019.04.28 |
Miejsce: | Japonia, Omiya, Tetsudohakubutsukan |
Numer pojazdu: | E153-104 |
Wielkość pliku: | 601 KiB |
Data dodania: | 09, Październik 2020 |
Wymiary: | 1300 x 863 pikseli |
Wyświetleń: | 130 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=11030 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Przepięknie dydaktyczne są Twoje zdjęcia.
![]() |
|
|||
Dziękuję. Staram się, gdzie się daje, posiłkuje się źródłami informacji. O muzeum jest całkiem fajna stronka fanowska, gdzie sporo było napisane o poszczególnych eksponatach i to w zrozumiałym dla nas języku: http://steam.fan.coocan.jp/r.museum/TP-flame.html
|
|
|||
Dlaczego Japończycy porzucili ideę piętrowych pociągów Shinkansen? We Francji TGV Duplex świetnie się przyjął, a tu po dwóch seriach wrócono do konstruowania taboru jednopokładowego, a piętrusy zostaną wkrótce wycofane.
|
|
|||
Nie wiem, może dlatego, że MAXy jeżdża marne 240km/h, a inne pociągi wyciągają już nawet 320km/h, co niestety powoduje, że MAXy blokują i spowalniają inny tabor obniżając przepustowość linii? Ale to zgaduję, tak naprawde nie wiem. Moim zdaniem tabor piętrowy w Japonii ma duży sens.
|
|
|||
Na odcinkach gdzie E4 może blokować E5/H5 to i tak nie robi różnicy - jedyny ich odcinek wspólny to Tokyo-Ueno-Omiya gdzie i tak obowiązuje Vmax 110 (edit).
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |