Logo Logo


K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zagranica > Japonia
Shinkansen E1
Pierwszy piętrowy Shinkansen to seria E1. E od JR East, które postanowiło od tej pory zmienić sposób nazywania swoich serii pociągów i numerować je od nowa, od jedynki. E1 to produkcja 	Hitachi i Kawasaki Heavy Industries, która powstawała w latach 1994-95. Wyprodukowano 6 składów, łącznie 72 "wagony". Miały być odpowiedzią na rosnące potoki pasażerskie i ograniczenia przestrzenne na końcowej stacji Tokio. Dwunastowagonowy skład mieścił 1235 pasażerów i rozwijał 240km/h.

Na zdjęciu E153-104, jedyny zachowany "wagon" tej serii. W muzeum od 2017 roku, ale na wystawie pojawił się w 2018.
Słowa kluczowe: Japonia, Omiya E1 E153-104

Shinkansen E1

Pierwszy piętrowy Shinkansen to seria E1. E od JR East, które postanowiło od tej pory zmienić sposób nazywania swoich serii pociągów i numerować je od nowa, od jedynki. E1 to produkcja Hitachi i Kawasaki Heavy Industries, która powstawała w latach 1994-95. Wyprodukowano 6 składów, łącznie 72 "wagony". Miały być odpowiedzią na rosnące potoki pasażerskie i ograniczenia przestrzenne na końcowej stacji Tokio. Dwunastowagonowy skład mieścił 1235 pasażerów i rozwijał 240km/h.

Na zdjęciu E153-104, jedyny zachowany "wagon" tej serii. W muzeum od 2017 roku, ale na wystawie pojawił się w 2018.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_1696_28Kopiowanie29.JPG
Nazwa albumu:raffi / Japonia
Ocena (2 głosów):55555
Słowa kluczowe:Japonia, / Omiya / E1 / E153-104
Data:2019.04.28
Miejsce:Japonia, Omiya, Tetsudohakubutsukan
Numer pojazdu:E153-104
Wielkość pliku:601 KiB
Data dodania:09, Październik 2020
Wymiary:1300 x 863 pikseli
Wyświetleń:130 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=11030
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

3872   [10, Październik 2020 at 01:47 AM]
Przepięknie dydaktyczne są Twoje zdjęcia. Bardzo szczęśliwy
raffi   [10, Październik 2020 at 08:30 AM]
Dziękuję. Staram się, gdzie się daje, posiłkuje się źródłami informacji. O muzeum jest całkiem fajna stronka fanowska, gdzie sporo było napisane o poszczególnych eksponatach i to w zrozumiałym dla nas języku: http://steam.fan.coocan.jp/r.museum/TP-flame.html
Białek Stołeczny   [10, Październik 2020 at 02:50 PM]
Dlaczego Japończycy porzucili ideę piętrowych pociągów Shinkansen? We Francji TGV Duplex świetnie się przyjął, a tu po dwóch seriach wrócono do konstruowania taboru jednopokładowego, a piętrusy zostaną wkrótce wycofane.
raffi   [10, Październik 2020 at 09:48 PM]
Nie wiem, może dlatego, że MAXy jeżdża marne 240km/h, a inne pociągi wyciągają już nawet 320km/h, co niestety powoduje, że MAXy blokują i spowalniają inny tabor obniżając przepustowość linii? Ale to zgaduję, tak naprawde nie wiem. Moim zdaniem tabor piętrowy w Japonii ma duży sens.
TranslatorPS   [05, Listopad 2020 at 07:28 PM]
Na odcinkach gdzie E4 może blokować E5/H5 to i tak nie robi różnicy - jedyny ich odcinek wspólny to Tokyo-Ueno-Omiya gdzie i tak obowiązuje Vmax 110 (edit).

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Potwierdzenie  Ile jest 5 razy 5?
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: