![]() ![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Zagranica > Austria |
![]() |
![]() |
![]() |
PLIK 32/34 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | tram_4843_5.jpg |
Nazwa albumu: | raffi / Austria |
Słowa kluczowe: | Austria / Wiedeń / Burggasse / SGP / E1 / 4843 / 5 |
Data: | 2013.06.11 |
Miejsce: | Wiedeń, Burggasse |
Numer pojazdu: | 4843 |
Numer linii: | 5 |
Wielkość pliku: | 139 KiB |
Data dodania: | 28, Maj 2015 |
Wymiary: | 1000 x 664 pikseli |
Wyświetleń: | 301 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=5684 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
W Krakowie też są częstym widokiem.
![]() |
|
|||
Czy krakowskie są równie ciche? Czy może włodarze poskąpili pieniędzy i kupili tylko wagony, a z magicznych sztuczek zrezygnowali?
|
|
|||
Równie ważną kwestią co stan pojazdów i jego napęd są torowiska... z tym z reguły w naszych miastach niestety jest dość słabo, a nawet w Warszawie są miejsca, gdzie źle jest nie z powodu taboru ale torowiska właśnie.
|
|
|||
Myślę, że nie ma co porównywać. Niestety E1+C3 jeżdżą na najbardziej wyeksploatowanych torowiskach, których stan woła o pomstę do nieba, z resztą, jak większość krakowskich torowisk. Poza tym widzę, że układ jezdny jest nieco inny, bo tutaj wózki mają jakieś "pudła" i są zabudowane (nie znam się na tym), a krakowskie nie posiadają czegoś takiego, koła są na wierzchu.
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |