|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Województwo małopolskie > Kraków |
PLIK 730/778 |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | RW153-RB553_1918.JPG |
Nazwa albumu: | Peter / Kraków |
Ocena (3 głosów): | |
Słowa kluczowe: | E1 / c3 / RW153+RB553 / 22 / MonteCassino |
Data: | 1 września 2018 |
Miejsce: | Ulica Monte Cassino |
Numer pojazdu: | RW153+RB553 |
Numer linii: | 22 |
Wielkość pliku: | 124 KiB |
Data dodania: | 10, Wrzesień 2018 |
Wymiary: | 1024 x 661 pikseli |
Wyświetleń: | 405 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=8969 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
Czyli w Krakowie teraz ex-niemieckie tramwaje dominują, a szkoda, bo komunikacja tramwajowa miała być stawiana za wzór dla innych miast polskich na równi z Warszawą.
|
|
|||
Głównym problemem Krakowa nie są wozy (niemieckie bardzo dobre) ale niskie prędkości z jakimi tramwaje jeżdżą. Chyba już czas by zrobić pre-metro tramwajowe.
|
|
|||
@oko Rozumiem, że chciałbyś widzieć coś podobnego co PST-ka lub trasa Franowo czy inne tego typu? Wokół Plantów jest niemożliwe, gdyż te tereny podlegają ochronie konserwatorskiej UNESCO. Innymi słowy ingerencja niezgodna z przepisami podanej instytucji spowodowałaby wykreślenie Krakowa z tej listy.
|
|
|||
Nie, pre-metro polega na tym by zrobić pod centrum tunel metra. Przystosowany pod względem skrajni do pociągów, ale tymczasowo puścić tam tramwaje. Dopasowując wysokość peronów, montując przewody trakcyjne itd. O wiele to tańsze, nie trzeba od razu budować bazy, sprowadzać składów metra, można połączyć z istniejącą siecią poza centrum. Dla Krakowa to najlepsza opcja moim zdaniem, i realistyczna.
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |