Logo Logo


K O M U N I K A T Y






Strona główna > Województwo zachodniopomorskie > Szczecin
1581
Wóz ze zdjęcia ostatni raz wyjechał liniowo na trasę w piątek 4.1.2019 i miało to miejsce na linii 60. Jako ostatnie Volvo pełnił regularną służbę na linii, po zjeździe z trasy został wycofany z użytku.
Volvo B10MA, a dokładniej Volvo B10MA-61 / Carrus N204 City
to autobus przegubowy wysokopodłogowy czterodrzwiowy. Dane techniczne: długość 18 m, szerokość 2,5 m, wysokość 3,1 m, wysokość podłogi 810 mm i masa 28,5 t. Napędzany sześciocylindrowym silnikiem o mocy 285 KM/209 kW i pojemności 9,6 l - Volvo THD102KB z normą Euro I lub Volvo DH10A285 z normą Euro II umieszczonym pod podłogą sekcji A i połączonym z automatyczną przekładnią ZF lub Voith. Wozy z obu zajezdni nieco się różniły:
• klonowickie nie posiadały fabrycznie wyświetlaczy tylko przewijane filmy (część po latach otrzymała wyświetlacze ), zaś dąbskie miały od początku wyświetlacze,
• inaczej rozmieszczone reflektory – klonowickie miały z przodu 
pojedyncze okrągłe, zaś dąbskie podwójne prostokątne,
• klonowickie w stosunku do dąbskich miały mniej otwieranych okien,
• inna kolorystyka w środku – dąbskie miały nieco jaśniejsze wnętrze i inny kolor poręcz ( żółty – w klonowickich były szare ) oraz inną tapicerkę siedzeń,
• dąbskie miały plastikowe nadkola ( podobne do tych w Jelczach ),
• część wozów z Klonowica przemalowano w barwy Floating Garden, zaś wszystkie wozy dąbskie do końca zachowały oryginalne biało-czerwono-niebieskie barwy.


Słowa kluczowe: B10MA 1581 75 Wyszyńskiego

1581

Wóz ze zdjęcia ostatni raz wyjechał liniowo na trasę w piątek 4.1.2019 i miało to miejsce na linii 60. Jako ostatnie Volvo pełnił regularną służbę na linii, po zjeździe z trasy został wycofany z użytku.
Volvo B10MA, a dokładniej Volvo B10MA-61 / Carrus N204 City
to autobus przegubowy wysokopodłogowy czterodrzwiowy. Dane techniczne: długość 18 m, szerokość 2,5 m, wysokość 3,1 m, wysokość podłogi 810 mm i masa 28,5 t. Napędzany sześciocylindrowym silnikiem o mocy 285 KM/209 kW i pojemności 9,6 l - Volvo THD102KB z normą Euro I lub Volvo DH10A285 z normą Euro II umieszczonym pod podłogą sekcji A i połączonym z automatyczną przekładnią ZF lub Voith. Wozy z obu zajezdni nieco się różniły:
• klonowickie nie posiadały fabrycznie wyświetlaczy tylko przewijane filmy (część po latach otrzymała wyświetlacze ), zaś dąbskie miały od początku wyświetlacze,
• inaczej rozmieszczone reflektory – klonowickie miały z przodu
pojedyncze okrągłe, zaś dąbskie podwójne prostokątne,
• klonowickie w stosunku do dąbskich miały mniej otwieranych okien,
• inna kolorystyka w środku – dąbskie miały nieco jaśniejsze wnętrze i inny kolor poręcz ( żółty – w klonowickich były szare ) oraz inną tapicerkę siedzeń,
• dąbskie miały plastikowe nadkola ( podobne do tych w Jelczach ),
• część wozów z Klonowica przemalowano w barwy Floating Garden, zaś wszystkie wozy dąbskie do końca zachowały oryginalne biało-czerwono-niebieskie barwy.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1581_6718a.JPG
Nazwa albumu:Peter / Szczecin
Ocena (6 głosów):44444
Słowa kluczowe:B10MA / 1581 / 75 / Wyszyńskiego
Data:6 lipca 2018
Miejsce:Ulica Wyszyńskiego
Numer pojazdu:1581
Numer linii:75/2
Wielkość pliku:183 KiB
Data dodania:07, Styczeń 2019
Wymiary:1024 x 699 pikseli
Wyświetleń:381 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/podroze/displayimage.php?pid=9030
Ulubione:Dodaj do ulubionych
Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Potwierdzenie  Ile jest 24-8?
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: