Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-3 Ostrobramska (d. R-10)
1015
Jedne z najbardziej udanych Solarisów. Ciekawe, czy Niemcy wydadzą także taki model.
Słowa kluczowe: SU10 1015 ZajezdniaOstrobramska 2015

1015

Jedne z najbardziej udanych Solarisów. Ciekawe, czy Niemcy wydadzą także taki model.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1015 (2)~0.jpg
Nazwa albumu:3872 / R-3 Ostrobramska (d. R-10)
Słowa kluczowe:SU10 / 1015 / ZajezdniaOstrobramska / 2015
Nr pojazdu:1015
Miejsce:Zajezdnia Ostrobramska
Data:8.10.2015
Wielkość pliku:281 KiB
Data dodania:09, Październik 2015
Wymiary:950 x 694 pikseli
Wyświetleń:554 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=27786
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 3 z 3
Strona: 1

prosper5250   [09, Październik 2015 at 11:10 ]
Po co sobie będą konkurencję robić. Solaris jest już praktycznie całkowicie w rękach Niemców. A zawsze będą przewoźnicy którzy za wszelką cenę będą brać Lion's City i Citaro. Oczywiście dla nich te MANy i Mercedesy to będą zupełnie inne wozy w stosunku do tych które do nas trafiają. MAN nie ma taniego modelu jak Conecto Mercedesa i jego zubożony Lion's City to zwyczajna lipa. Mercedes się przygotował na potrzeby mniej zamożnych przewoźników wprowadzając do oferty właśnie Conecto. Solaris skupia się na miejskich, MAN, Mercedes, Scania i Volvo na autokarach i podwoziach. I biznes dalej się kręci i wszyscy są zadowoleni. No, może w Sadach mniej, bo MAN najwięcej stracił z powodu Solarisa.
3872   [09, Październik 2015 at 11:34 ]
Nieprawdaż?
prosper5250   [09, Październik 2015 at 11:42 ]
Ano. Ale w pewnym sensie mam szacunek dla ówczesnych genialnych łbów niemieckich z MANa za (mimo że nieudaną) ale od zarania dziejów Solarisa próbę ich wykupienia już na samym starcie. Musieli wiedzieć że Olszewski jako ex-dystrybutor Neoplana może im zaszkodzić usamodzielniając się z własną marką na podwalinach Neoplana. Spodziewali się że on może im poważnie zagrozić. I tak też się stało. W pewnej chwili chwycili się nawet ostatecznego narzędzia zagłady odmawiając sprzedaży swoich silników Solarisowi - szybko się z tego wycofali ale było już za późno. Wtedy Solaris już się umacniał z dnia na dzień. Ale teraz Olszewskiego już nie ma w sensie biznesowym i Niemcy biorą systematycznie od dwóch lat kawałek po kawałku firmy dla siebie... Solange została sama i nie udźwignęła potężnej marki, podobnie jak Kopacz... Nah, takie tam porównanie...

Komentarz 1 do 3 z 3
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u