![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1990-2000 > Tramwaje w latach 1990-2000 > TW R-4 Żoliborz |
![]() |
![]() |
![]() |
PLIK 42/62 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 665_21_09_1996_27-7332B629_Plac_Starynkiewicza.jpg |
Nazwa albumu: | Jan Oborniak / TW R-4 Żoliborz |
Ocena (9 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Data: | 21.09.1996 |
Miejsce: | Plac Starynkiewicza |
Nr pojazdu: | 733+629 |
Linia: | 27 |
Wielkość pliku: | 839 KiB |
Data dodania: | 14, Grudzień 2018 |
Wymiary: | 1200 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 923 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109894 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |
|
|||
I przedwojennny dworzec pocztowy, po którym działka do dziś jest pusta i zarośnięta zielskiem.
|
|
|||
Czy kocie łby to nie były otoczaki - kamienie rzeczne, a tu na zdjęciu nie jest przypadkiem tzw. kamień polski?
|
|
|||
Kiedy zdemontowano te zwrotnice?
|
|
|||
Niedługo po zrobieniu tego zdjęcia.
|
|
|||
Na północnym wlocie skrzyżowania też były jeszcze rozjazdy w Żelazną w roku 1996? Swoją drogą, ciekawe czy te tory nie przetrwały gdzieś pod asfaltem na ul. Żelaznej. Na Królewskiej dopiero teraz rozmontowali.
|
|
|||
Na Żelaznej tory wychodzą na odcinku pomiędzy Nowolipiem i Solidarności
|
|
|||
Na Królewskiej nie zdemontowali, są cały czas zalane asfaltem, łącznie z rozjazdami na skrzyżowaniu Królewska / Marszałkowska
|
|
|||
Już nie.
|
|
|||
A kiedy wyjeli?
|
|
|||
Na profilu WTP były zdjęcia jak wyjmowali. Swoją drogą, ciekawe, czy ktoś nie robił dokładniejszej dokumentacji tych torów, ciekawe czy wyjęli wszystkie, czy były tylko na skrzyżowaniu, bo wydaje mi się, że z samej Królewskiej już dawno wyjęli.
|
|
|||
Wygląda na to, że w przeszłości - o ile byli bardzo chętni do likwidowania tras tramwajowych - o tyle do demontażu torów podchodzono wręcz dyletancko.
|
|
|||
Ja się upieram że na Królewskiej są zalane, jeśli ktoś ma zdjęcia jak wyjmują niech udostępni
|
|
|||
Ogólnie chyba na całym świecie jest taka praktyka, że jak tory są zamontowane w ulicy, to po zamknięciu linii o ile nie robi się generalnego remontu to się ich nie wyjmuje. Widziałem to nawet w Kopenhadze czy w Chicago.
|
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |