![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze 272 MEX / AP02 / 021 / AP62 / Skoda 706RTO |
![]() |
PLIK 361/1569 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | JelczAP021_2372_144_PlZamk_16_08_1975_fot__Grazyna_Rutowska.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Jelcze 272 MEX / AP02 / 021 / AP62 / Skoda 706RTO |
Słowa kluczowe: | AP021 / 2372 / 144 / PlacZamkowy / 1975 |
Data: | 16.08.1975 |
Miejsce: | Plac Zamkowy |
Nr pojazdu: | 2372 |
Linia: | 144 |
Wielkość pliku: | 460 KiB |
Data dodania: | 05, Marzec 2017 |
Wymiary: | 1016 x 1024 pikseli |
Wyświetleń: | 610 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=108171 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
I jak Ci, co pozwalali na takie prymitywne "popychanie", mogli potem odpowiednio obchodzić się z Berlietami...
![]() |
|
|||
A może zaplecze było tak słabo zorganizowane że inaczej się nie dało? Nie było wózków z akumulatorami, ładowarek, kabli itd a plan trzeba było realizować. Dlaczego Ogórcy tak krótko żyli? Kratownica/rama? Ogólna korozja? Mechanika? Wszystko razem? Przecież Ogórek był pod wieloma względami solidniejszy od ikarusa, a ten 7 lat zwykle do odbudowy wytrzymał.
|
|
|||
Berliety były ciągane lub popychane na dyszlu, był zakaz popychania bezpośrednio zderzakami, bowiem groziło to pożarem silnika.
|
|
|||
Czym taki pożar miałby być spowodowany? Wgnieciony zderzak zaczynał ocierać o koła pasowe? Czy palił się autobus pchający czy odpalany?
|
|
|||
Po lewej stronie ściany tylnej, tuż za drzwiami silnika, umieszczony był w Berliecie ogromny wentylator. Naruszenie jego geometrii mogło spowodować iskrzenie, bądź zwarcie.
|
|
|||
Sam byłem faktem odpalania na pych dwóch PR110 (coprawda) z Woronicza na pętli 104 w Wolicy ok 1981 roku. Pękła wtedy plastikowa rączka pod przednią szybą i powstało kilka drobnych zadrapań.
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |