K O M U N I K A T Y






Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze 272 MEX / AP02 / 021 / AP62 / Skoda 706RTO
2372
Po NG na CWS-ie, oczywiście już obity 2372. Mimo lata popychali się by odpalić w zajezdni. Stąd pogięcia.
2372 : produkcja 1970, WW4441, R7, skasowany 30.11.1977.

Foto: Grażyna Rutowska.
Zdjęcie jest własnością NAC.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Słowa kluczowe: AP021 2372 144 PlacZamkowy 1975

2372

Po NG na CWS-ie, oczywiście już obity 2372. Mimo lata popychali się by odpalić w zajezdni. Stąd pogięcia.
2372 : produkcja 1970, WW4441, R7, skasowany 30.11.1977.

Foto: Grażyna Rutowska.
Zdjęcie jest własnością NAC.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:JelczAP021_2372_144_PlZamk_16_08_1975_fot__Grazyna_Rutowska.jpg
Nazwa albumu:3872 / Jelcze 272 MEX / AP02 / 021 / AP62 / Skoda 706RTO
Słowa kluczowe:AP021 / 2372 / 144 / PlacZamkowy / 1975
Data:16.08.1975
Miejsce:Plac Zamkowy
Nr pojazdu:2372
Linia:144
Wielkość pliku:460 KiB
Data dodania:05, Marzec 2017
Wymiary:1016 x 1024 pikseli
Wyświetleń:610 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=108171
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

Hmm   [06, Marzec 2017 at 07:59 PM]
I jak Ci, co pozwalali na takie prymitywne "popychanie", mogli potem odpowiednio obchodzić się z Berlietami... Zakręcony
oko   [08, Marzec 2017 at 08:27 PM]
A może zaplecze było tak słabo zorganizowane że inaczej się nie dało? Nie było wózków z akumulatorami, ładowarek, kabli itd a plan trzeba było realizować. Dlaczego Ogórcy tak krótko żyli? Kratownica/rama? Ogólna korozja? Mechanika? Wszystko razem? Przecież Ogórek był pod wieloma względami solidniejszy od ikarusa, a ten 7 lat zwykle do odbudowy wytrzymał.
3872   [08, Marzec 2017 at 09:58 PM]
Berliety były ciągane lub popychane na dyszlu, był zakaz popychania bezpośrednio zderzakami, bowiem groziło to pożarem silnika.
oko   [08, Marzec 2017 at 10:07 PM]
Czym taki pożar miałby być spowodowany? Wgnieciony zderzak zaczynał ocierać o koła pasowe? Czy palił się autobus pchający czy odpalany?
3872   [09, Marzec 2017 at 07:14 PM]
Po lewej stronie ściany tylnej, tuż za drzwiami silnika, umieszczony był w Berliecie ogromny wentylator. Naruszenie jego geometrii mogło spowodować iskrzenie, bądź zwarcie.
Behemot_3083   [19, Marzec 2017 at 11:15 PM]
Sam byłem faktem odpalania na pych dwóch PR110 (coprawda) z Woronicza na pętli 104 w Wolicy ok 1981 roku. Pękła wtedy plastikowa rączka pod przednią szybą i powstało kilka drobnych zadrapań.

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: