K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-9 Chełmska (+2006)
Druga seria Jelczy M121M dostarczona w lutym i marcu 1998 już z dużymi cyframi numerów taborowych.
Wóz 4891 skończył 8 miesięcy życia.

Foto: P.B. Jezierski
Słowa kluczowe: 4891

Druga seria Jelczy M121M dostarczona w lutym i marcu 1998 już z dużymi cyframi numerów taborowych.
Wóz 4891 skończył 8 miesięcy życia.

Foto: P.B. Jezierski

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1520.jpg
Nazwa albumu:Jan Oborniak / MZA R-9 Chełmska (+2006)
Ocena (5 głosów):55555
Słowa kluczowe:4891
Data:19.10.1998
Miejsce:Aleja Jana Pawła II / Dw. Centralny
Nr pojazdu:4891
Linia:504
Wielkość pliku:874 KiB
Data dodania:01, Grudzień 2021
Wymiary:1200 x 800 pikseli
Wyświetleń:663 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=114045
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1

~SP45-116   [01, Grudzień 2021 at 07:11 PM]
To było przekleństwo, gdy pojawiał się gniot zamiast przegubowca. Przetrenowałem na 127.
~Zygmunt Kotek   [01, Grudzień 2021 at 10:45 PM]
Miałeś trudne dzieciństwo kipusiu
JP   [02, Grudzień 2021 at 12:31 AM]
Mi się one podobały jako nówki. W tamtych latach były nowoczesne.
~Jerzy Malik   [02, Grudzień 2021 at 07:38 AM]
Żadne zamiast, na 504 nie jeździły wtedy przeguby
~Waldek   [02, Grudzień 2021 at 10:09 AM]
Dokładnie, żadne "zamiast". Wówczas na liniach 412 i 504 planowo były brygady dla Jelczy M121M.
dev   [02, Grudzień 2021 at 12:44 PM]
Na wielu liniach jeździły gnioty, gdzie planowo były przeguby, w celu wykorzystania niskiej podłogi. Ze swojego podwórka pamiętam 155...
~Jacenty   [02, Grudzień 2021 at 04:03 PM]
Co za brednie. Były brygady niskopdłogowe oznaczone jako J i dedykowane Jelczom M121M, a na "piątkach" czy 127 razem z Jelczami jeździły Neoplany i Ikarusy 280. Ktoś tu próbuje manipulować histroią i zaginać czasoprzestrzeń czasu przeszłego.
~Jurek   [02, Grudzień 2021 at 05:17 PM]
Na 127 oznaczone były brygady niskie i z zakładu R13 wozy 4630-4634 od momentu wejścia do ruchu liniowego tam właśnie były do spotkania
~2294   [02, Grudzień 2021 at 09:03 PM]
155 obsługiwałem krótkim niskim Jelczem na trasie Cm. Wolski - Torwar, odkąd wydłużyli na Karolin, to już tylko Neoplanem lub długim Jelczem M181M. O Ikarusach 280 nie wspominam.
W rozkładzie widniało "pudełko" czyli na niskacza. To tak ze strony kierowcy. Puszczać oczko Ile ekwilibrystyki potrzeba było aby skręcić Neoplanem z Tamki w dobrą w prawo. Niezapomniane chwile. W drugą stronę też bywało kolorowo. Puszczać oczko
dev   [02, Grudzień 2021 at 11:07 PM]
Nie chodzi o to, że na brygady "długie" wstawiali nieprzepisowo krótkie niskie, tylko o to, że gnioty pojawiały się tam, gdzie normalnie nikt nie puszczał krótkich ikarusów.
~2294   [02, Grudzień 2021 at 11:56 PM]
Tak bywało na 516 chociażby, sam tego doświadczyłem. Kolega @dev ma rację.
~Jacenty   [03, Grudzień 2021 at 04:08 PM]
Jeszcze raz-łopatologicznie:kiedyś w grafikachi na wyprawkach było oznaczenie "J" jako brygady niskopdłogowej,dedykowanej Jelczowi M121M (np:1J/412/DP)
~Jacenty   [03, Grudzień 2021 at 04:10 PM]
@Jurek: nie piszę o oznaczeniach na przystankach.Tam niska brygada figurowała tylko jako kwadraci.
~Marcin   [04, Grudzień 2021 at 10:56 AM]
W Radomiu 15 metrowe Neoplany miały stałych kierowców, którzy jeździli nimi nawet kilkanaście lat. Narzekali trochę na ich awaryjność, ale nigdy nie słyszałem żeby narzekali na zwrotność, lub mieli problemy z manewrowaniem. To były bardzo wygodne autobusy dla pasażera, a w wersji z leżącym silnikiem MANa i skrzynią ZF5hp500, to była muzyka dla uszu

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: