![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-7 Woronicza (ob. R1) |
![]() |
PLIK 114/253 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 45409383194_1a00847e70_o.jpg |
Nazwa albumu: | dev / MZA R-7 Woronicza (ob. R1) |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 601 / 6320 / 136 / 187 |
Data: | 05.07.1996 |
Miejsce: | Dworzec Zachodni |
Nr pojazdu: | 6320 601 |
Linia: | 136 187 |
Wielkość pliku: | 600 KiB |
Data dodania: | 14, Luty 2021 |
Wymiary: | 1200 x 771 pikseli |
Wyświetleń: | 777 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112781 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |
|
|||
601 już po remoncie, a to 85 pomarańczek był. Fakt 187 solo. Dev to nie R8, tylko R11 i R12
|
|
|||
Do 1996 (chyba) to tylko 1660 zachował się jako pomarańczek. W ogóle to wygląda jakby zachował po NG czarną kabinę...
![]() |
|
|||
1660 miał długą przerwę w życiorysie, przez kilka lat stał na Jagiellońskiej w jakimś instytucie i wrócił niemalże nienaruszony na R13, no ale tam nadrobili zaległości i po kilku miesiącach strasznie podupadł na wyglądzie. Fakt był to najdłużej jeżdzący pomarańcz
![]() |
|
|||
Przemysłowy Instytut Motoryzacji (PIMot).
|
|
|||
Było nie chlać na umór
|
|
|||
I kto to pisze
![]() |
|
|||
6320 od nowości jeździł Grzesiek "Garbus", ex 3068 bodajże. Z przegubów przesiadły się trzy załogi, tylko 6322 dostali goście z 814. Garbus jeździł 6320 do 2007, przesiadł się na U12 a teraz ma SM12. Był stałym bywalcem na 504
|
|
|||
Grzesiek jeździł na zmianie z Julianem. Grzesiek Garbus nie przekraczał 40 km/h.
|
|
|||
W 1986 roku widziałem 1660 z szarą skrzynią na dachu, Auto - Technika Motoryzacyjna pisała, że był przerobiony na zasilanie gazowe, ale nie pamietam jakie: LPG, czy CNG.
|
|
|||
Julian z Baniochy, co teraz ma 8504?
|
|
|||
Inny Julian
|
Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |