![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) |
![]() |
PLIK 400/579 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 7502~0.jpg |
Nazwa albumu: | dev / MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Data: | 08.2001 |
Miejsce: | Sadyba |
Nr pojazdu: | 7502 |
Linia: | 172 |
Wielkość pliku: | 434 KiB |
Data dodania: | 24, Sierpień 2018 |
Wymiary: | 911 x 1154 pikseli |
Wyświetleń: | 466 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109517 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Nie ma w tym nic nietypowego - Inflancka miała tę samą wersję Ikarusa 280.26 z turbo w automacie z numerami 55xx na długo przed nastaniem 280.70E (a potem zostały one pominięte przy numerowaniu nowych nabytków z D10 dla Ostrobramskiej według nowszego porządku) - to właśnie od nich zaczęła się otwarta identyfikacja zakładu w numerze tab. - skończyła się dopiero przy Solarisach U12 i 18, które od początku dostawały i nadal dostają serie mówiące o niczym: 11, 15, 18, 14, 82, 84, 81, 88, 85, 52, 54, w których wiadomo, że nic nie wiadomo.
|
|
|||
Na samym początku chciano identyfikować zajezdnię pierwszą cyfrą, lecz powstawał strasznie duży zakres numeracyjny. W końcu udało się stworzyć genialny system z rokiem produkcji w 2 cyfrze, a zajezdnią w trzeciej. I wszystko mieściło się w tysiącu.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |