![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) |
![]() |
PLIK 146/660 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 2490-145.jpg |
Nazwa albumu: | JP / MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2490 / 145 / TrasaToruńska |
Data: | 2008-03-28 |
Miejsce: | Trasa Toruńska |
Nr pojazdu: | 2490 |
Linia: | 145 |
Wielkość pliku: | 121 KiB |
Data dodania: | 25, Maj 2020 |
Wymiary: | 750 x 500 pikseli |
Wyświetleń: | 593 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111042 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 10 z 10 Strona: 1 |
|
|||
Krew mnie zalewa jak ktoś mówi, ze za czasów UE nic się nie polepsza, że jest tylko gorzej. Inwestycje do 2005 (tzn pierwszego programu operacyjnego) ciągnęły się jak krew z nosa, czy to w Warszawie czy to w całej Polsce. A jakość dróg to był istny koszmar.
|
|
|||
Z tego co słyszałem już w latach 80. było słabo z drogami - za rzadko je remontowano. Jednak problemy gospodarcze transformacji odbiły się cięciem remontów dróg niemal do zera, co doprowadziło wiele tras i wiaduktów do ruiny.
|
|
|||
Tyle że teraz zadłużenie rośnie bez końca, produkcji niczego znaczącego nie ma... widać po obecnej sytuacji, największy problem rządu to restauracje! Włochy już teraz mają 120% zadłużenia do PKB i chcą sobie zwiększyć do 160%, dlaczego tylko tyle? Pamiętam podróże do Grecji pod koniec lat 80-tych, ogromne inwestycje drogowe i co z tego wynikło?
|
|
|||
Bez dróg nie będzie sprawnego transportu. To dużo ułatwia dla firm logistycznych, ale i produkcyjnych.
|
|
|||
Na zdjęciu widzimy tymczasową środkową nitkę TT. Ta która stała przed nią nie była używana przez kilkanaście lat, nie wiem czy kiedys była dopuszczona do ruchu? Kiedyś swojego Dziadka o to zapytałem. Ponoć budowana była w czasach gdy wszystko i wszędzie, na prawo i lewo kradli. postawiona była niemalże z samego piachu, za to ile domów powstało z cementu który miał tu się w beton i estakadę zamienić
![]() ![]() |
|
|||
A co się działo na budowach Transbudu?
![]() |
|
|||
Oczywiście że środkowe estakady były dopuszczone do użytku. Są nawet fotografie, nie wiem czy tutaj, na Przegubowcu były. Ruch szedł środkowymi estakadami, podczas gdy skrajne były w budowie.
|
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
Najlepszymi klientami transbudowskich kierowców byli księża z budujących się kościołów, nieraz płacili nawet dewizami
|
|
|||
Tak było niestety. Oprócz tych estakad próbowano też zbudować wiadukt nad wylotem z Łabiszyńskiej. Zapewne wszyscy pamiętają straszące betonowe słupy i sterty piachu
![]() |
Komentarz 1 do 10 z 10 Strona: 1 |