![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110 |
![]() |
PLIK 543/598 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | ok_0600_0001_0950_0072CllOUwmKbZlZY.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Jelcze PR100/PR110 |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 3177 |
Data: | 1974 |
Miejsce: | Trasa Łazienkowska |
Nr pojazdu: | 3177 |
Wielkość pliku: | 492 KiB |
Data dodania: | 03, Czerwiec 2020 |
Wymiary: | 1000 x 996 pikseli |
Wyświetleń: | 549 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111079 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
Ikarus z Inturistu? Dodatkowy reflektor na dachu wskazuje na radzieckie właścicielstwo.
|
|
|||
Ikarus jednak ładniejszy, a cała Europa (i nie tylko) mogła się wtedy od nich uczyć jak powinien wyglądać estetyczny design nadwozia autobusowego i produkcja wielu modeli i wersji pojazdu na różnych podwoziach wykorzystując jeden, spójny projekt wizualny - o producentach radzieckich nawet nie ma co wspominać...
|
|
|||
Czeskie Karosy też były świetne. Producenci radzieccy do lat 60-tych mieli całkiem niezłą estetykę, później się zatrzymali (pod każdym względem z wyjątkiem ilości produkcji). I dlatego Ikarus się rozpowszechnił na wschodzie. Taki Liaz 677 to jednak klasyk, no i benzynowy silnik V8 ryczał jakby to było jakieś porsche...
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |