![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110 |
![]() |
PLIK 512/598 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | JelczPR110_B0072C_JelczPR110T_10101_1975.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Jelcze PR100/PR110 |
Słowa kluczowe: | B007 / 1975 |
Data: | jelczBerlietPR110 Heweliusza Gdańsk B007 |
Miejsce: | JanaHeweliusza/Gdańsk/OrganikaTrade |
Nr pojazdu: | B007, 10101 |
Wielkość pliku: | 809 KiB |
Data dodania: | 07, Styczeń 2023 |
Wymiary: | 1600 x 1082 pikseli |
Wyświetleń: | 519 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=116704 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |
|
|||
Organika Trade – Gdańsk, ul. Heweliusza, Stare Miasto.
|
|
|||
Któryś z prototypowych PR110E miał aparaturę ze Skody 9tr. Niewykluczone, że to właśnie ten.
|
|
|||
Jechałem B007 i B011. Aparaturę Skody 9tr miał pr100 ex 3207. Co do pr110 to nie wiem. Być może któryś miał.
|
|
|||
Temat jest opisany w mojej książce Trolejbusy w Polsce. 10101 to prototyp z 1975 r. Miał silnik ze Skody 9Tr i aparaturę elektryczną produkcji krajowej. Jeździł w Gdyni w latach 1976-1982.
|
|
|||
A sterowanie? Prototypowe polskie czy też skądś "pobrane"?
|
|
|||
Prototypowe polskie.
|
|
|||
Z opisów wynika że wykorzystano istniejące elementy m. in. z aparatury tramwajowej i inne dostępne w przemyśle do zbudowania układu oporowego. Różne elementy były od różnych producentów. Temat jak podejrzewam do zgłębienia.
|
|
|||
Organika Trade to może teraz, wtedy to był parking przy Domu Technika. Jakieś Bxxx jeździły też we Wrocławiu, (btw, za dużo zer w opisie).
|
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |