K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110
B007, 10101
Gdzie ta prezentacja "Francuzów"się odbyła? kto powie?
Seria PR110 B0001- B0011 była informacyjną dla Warszawy. Stacjonowały na Redutowej i Pożarowej. Po testach autobusy zwrócono do JZS z uwagami, w celu wykonania stosownych poprawek.O historii gdyńskiego trolejbusu 10101 nie mam pojęcia. Piszcie zatem co wiecie.


Foto: Berliet/Renault.

Słowa kluczowe: B007 1975

B007, 10101

Gdzie ta prezentacja "Francuzów"się odbyła? kto powie?
Seria PR110 B0001- B0011 była informacyjną dla Warszawy. Stacjonowały na Redutowej i Pożarowej. Po testach autobusy zwrócono do JZS z uwagami, w celu wykonania stosownych poprawek.O historii gdyńskiego trolejbusu 10101 nie mam pojęcia. Piszcie zatem co wiecie.


Foto: Berliet/Renault.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:JelczPR110_B0072C_JelczPR110T_10101_1975.jpg
Nazwa albumu:3872 / Jelcze PR100/PR110
Słowa kluczowe:B007 / 1975
Data:jelczBerlietPR110 Heweliusza Gdańsk B007
Miejsce:JanaHeweliusza/Gdańsk/OrganikaTrade
Nr pojazdu:B007, 10101
Wielkość pliku:809 KiB
Data dodania:07, Styczeń 2023
Wymiary:1600 x 1082 pikseli
Wyświetleń:503 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=116704
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

~P   [07, Styczeń 2023 at 02:54 AM]
Organika Trade – Gdańsk, ul. Heweliusza, Stare Miasto.
~Z_perspektywy   [07, Styczeń 2023 at 09:01 AM]
Któryś z prototypowych PR110E miał aparaturę ze Skody 9tr. Niewykluczone, że to właśnie ten.
~chudy   [07, Styczeń 2023 at 02:19 PM]
Jechałem B007 i B011. Aparaturę Skody 9tr miał pr100 ex 3207. Co do pr110 to nie wiem. Być może któryś miał.
JP   [07, Styczeń 2023 at 05:11 PM]
Temat jest opisany w mojej książce Trolejbusy w Polsce. 10101 to prototyp z 1975 r. Miał silnik ze Skody 9Tr i aparaturę elektryczną produkcji krajowej. Jeździł w Gdyni w latach 1976-1982.
~Z_perspektywy   [08, Styczeń 2023 at 09:04 AM]
A sterowanie? Prototypowe polskie czy też skądś "pobrane"?
JP   [11, Styczeń 2023 at 10:38 PM]
Prototypowe polskie.
JP   [17, Styczeń 2023 at 02:55 PM]
Z opisów wynika że wykorzystano istniejące elementy m. in. z aparatury tramwajowej i inne dostępne w przemyśle do zbudowania układu oporowego. Różne elementy były od różnych producentów. Temat jak podejrzewam do zgłębienia.
~Kustosz   [20, Marzec 2023 at 03:41 AM]
Organika Trade to może teraz, wtedy to był parking przy Domu Technika. Jakieś Bxxx jeździły też we Wrocławiu, (btw, za dużo zer w opisie).

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: