K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 2001-2010 > Autobusy w latach 2001-2010 > MZA T-4 Włościańska
461
Drobna naprawa.
Słowa kluczowe: IK260 461 ORT 2006

461

Drobna naprawa.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:461__.JPG
Nazwa albumu:3872 / MZA T-4 Włościańska
Ocena (1 głosów):55555
Słowa kluczowe:IK260 / 461 / ORT / 2006
Data:7.04.2006
Miejsce:ORT(CWS)
Nr pojazdu:461
Wielkość pliku:471 KiB
Data dodania:20, Listopad 2020
Wymiary:1200 x 733 pikseli
Wyświetleń:195 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112015
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

lenka   [20, Listopad 2020 at 08:57 PM]
No mój ulubiony lewar z R7 już delikatnie mówiąc zmęczony trochę warszawskim życiem Przewracanie oczami
lenka   [21, Listopad 2020 at 02:41 PM]
Przypominaj. Rezerwa jakaś czy coś? Mój 804 ponoć kiedys zagościł z rezerwy na B za R9 Przewracanie oczami
lenka   [21, Listopad 2020 at 04:47 PM]
Pamiętam te dziwne testy które przekładały się na zamiany obsługowe. Konkretnych wozów na dziwnych liniach liniach już niestety nie potrafię sobie przypomnieć Zaskoczony
lenka   [21, Listopad 2020 at 06:12 PM]
tia Śmiech
lenka   [21, Listopad 2020 at 08:55 PM]
Ano, tak było i nadal jest. Ta szkoła samozwańcza silniejsza ode mnie jest Bardzo szczęśliwy
Behemot_3083   [21, Listopad 2020 at 09:27 PM]
"ASTER"!
Ten system nazywał się Aster. Najpierw miała go "Pożarowa" i jeździła przez dłuższy czas na 166. Potem system trafił na "Woronicza" i dalej było jak mówicie. System trafił najczęściej do wozów z rocznika 1984, 1985 i chyba też 1986.
Behemot_3083   [22, Listopad 2020 at 06:15 PM]
Znalazłem w necie fragment pracy dyplomowej na ten temat:
W listopadzie 1986 roku
uruchomiono systemu pierwszej generacji, który nazwano ASTER. System objęto 180
autobusów, które lokalizowane były „logicznie” na podstawie danych z pojazdowego
licznika drogi i sygnałów o zamknięciu drzwi. Łączność głosowa i transmisja danych
realizowano tym samym kanałem duosimpeksowej analogowej łączności radiowej.
Józef Suda
Politechnika Warszawska, Wydział Transportu
INNOWACYJNE ZARZĄDZANIE MIEJSKIM
TRANSPORTEM PUBLICZNYM
Rękopis dostarczono: czerwiec 2017
Behemot_3083   [22, Listopad 2020 at 06:22 PM]
Najpierw testowano i dopracowywano ten system na linii 166 ze względu na moc sygnału, bo była stosunkowo blisko Senatorskiej. A następnie wdrożono go na "Woronicza" i dalej już wiemy. "Woronicza" "przeleciała" chyba wszystkie linie ówczesnego MZK'owa, nawet takie jak 133, 152, 153 czy 161, czyli dośc mocno oddalone od macierzy. Pamiętam, jak kierowcy z Inflanckiej, którzy trafili 504 jeździli na Ursynowie "po meblach" typu charakterystyczny kościół przy Belgradzkiej, przy którym trzeba było skręcić. Z 502 nie mieli kłopotów, bo jeździła na Ursynów Północny tak jak A, które znali. Ale dalej się nigdy nie zapuszczali a Ursynów-Natolin był dla nich terra incognita. Uśmiech
lenka   [22, Listopad 2020 at 07:03 PM]
No i to była właśnie fajna historia z punktu widzenia miłośnika. Jak kilka lat temu zawalał Mobilis i Europa Express to pierwszy się pchałem z ramienia Arrivy do obsługi 163,204,211 Zły

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: