K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.)
2823
2823 w drugiej odsłonie... Kampania wyborcza 1989 fot. Chris Niedenthal z monografii "1989"

2823 / Ikarus 280.26 / prod. 1987 / R-5 Inflancka / ->2364 10.2003 / R-6 Redutowa / 07.2006 kasacja
Słowa kluczowe: 2823 J

2823

2823 w drugiej odsłonie... Kampania wyborcza 1989 fot. Chris Niedenthal z monografii "1989"

2823 / Ikarus 280.26 / prod. 1987 / R-5 Inflancka / ->2364 10.2003 / R-6 Redutowa / 07.2006 kasacja

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:2823_1jpg.jpg
Nazwa albumu:dev / Ikarusy 260/280 (lata 80.)
Ocena (6 głosów):55555
Słowa kluczowe:2823 / J
Data:05.1989
Miejsce:Pl. Bankowy
Nr pojazdu:2823
Linia:J
Wielkość pliku:381 KiB
Data dodania:06, Luty 2020
Wymiary:894 x 600 pikseli
Wyświetleń:833 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110690
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

~Jan Oborniak   [07, Luty 2020 at 07:23 AM]
Wtedy chyba jeszcze plac Dzierżyńskiego
~oko   [07, Luty 2020 at 09:18 AM]
A w tle Jelcz 080? I jeszcze dalej TAM?
~Marcin 2294   [07, Luty 2020 at 10:36 AM]
W rzeczy samej, nazwę plac Bankowy przywrócili w listopadzie, w tym samym miesiącu pomnik usunięto. Uśmiech
Zgadza się, oraz dwa Fiaty: duży i mały. Puszczać oczko
Natomiast tytułowy Ikarus trafił na R-6 i tam dokonał żywota.
lenka   [07, Luty 2020 at 12:05 PM]
TAM to któregoś z Legionowskich przewożników, natomiast Jelcz 080 to nie mam pojęcia, najpierw myślałem że to wóz IBJ, ale tamte miały Logo firmowe akurat w tym miejscu co widać zza 2823 Pomysł
Wóz 2823 do zadbanych nie należał, stąd dwa remonty na T4 przeszedł Neutralny
~Marcin 2294   [07, Luty 2020 at 01:22 PM]
Ja uważałem na odwrót, wóz jeśli miał żyć dłużej i otrzeć się o kolejny remont, znaczy się musiał być nader sprawny i rokować na przyszłość.
Szata nie czyni człowieka, a tym bardziej autobusu(a), jak powiedział... Puszczać oczko
Tak było z 2275 (jeden remont na T-4,), na koniec skasowali go nie dlatego, że był kiepski, po prostu czegoś trzeba było się pozbyć, to sprzedali go do Lublina (1990), do tych warsztatów samochodowych, słynnych z remontów Ikarusów. Podobnie 2255 i kilka innych. Lepszy przykład, to 1497 dwa remonty i odbudowa, chociaż tam chyba była podmiana.
~oko   [07, Luty 2020 at 04:37 PM]
W maju 1989 to raczej nie było jeszcze prywatnych przewoźników. IBJ miał parking w Aninie wtedy i nie było tam 080, o ile pamiętam (co nie znaczy że nie mógł ich trzymać gdzieś indziej). Miał dwudrzwiowe przegubowe ikarusy, 260-ki też, autosany H9 chyba? Jelcze PR110D?
lenka   [07, Luty 2020 at 05:32 PM]
OKO. IBJ oddział Żerań ul.Dorodna 16, stacjonowało tam 6 takich Jelczy 080, w tym dwa w barwach ze zdjęcia. Oprócz tego 2 I.260 i 2 I.280 wszystkie ex.MZK.
Czy sugerujesz że ten TAM to może być Gromada? Jest taka możliwość
Marcin2294 Masz trochę racji z tymi remontami, dobrym tego przykładem był wóz 2917, który jako jeden z pierwszych z wozów z R5 z rocznika 86 trafił na T4, potem zdziadział strasznie, ale po drugim remoncie wyglądał dostojnie, trafił potem na R13 i długo jeszcze był w służbie narodu. Bardzo szczęśliwy
3872   [08, Luty 2020 at 01:14 AM]
Bardzo szczęśliwy

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: