![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
![]() |
PLIK 269/450 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 829.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
Ocena (3 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 829 / 114 |
Data: | 1994 |
Miejsce: | Krakowskie Przedmieście |
Nr pojazdu: | 829 |
Linia: | 114 |
Wielkość pliku: | 704 KiB |
Data dodania: | 24, Wrzesień 2020 |
Wymiary: | 1200 x 827 pikseli |
Wyświetleń: | 648 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111483 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |
|
|||
W 1992 na pewno nie, bo wtedy nie było jeszcze numerów brygad za szybą
|
|
|||
Rozczarowujące że mimo tylu lat i remontów Krakowskie ciągle jest głównie ulicą samochodową. Piesi gdzieś upchnięci po bokach a rowerem jeżdżę po chodniku bo ścieżki nie ma a po ulicy nie lubię między autobusami. Ubyło dwa pasy a nie starczyło miejsca na ścieżki rowerowe, i to nie takie przyklejone do ulicy?
|
|
|||
Ostatnie czego tu się spodziewałem to zdjęcia z rowerowego pradziadka Masy Krytycznej, czyli przejazdów na Dzień Bez Samochodu (ten w czerwcu, nie ten 22 września wylansowany później). Nie chcę się czepiać, ale foto nie mógł zrobić Marek Utkin, skoro jest na zdjęciu. Fot zapewne pochodzi z archiwum Marka Utkina, ale nie sądzę by on był autorem.
|
|
|||
Miło że się podoba, dzięki za sprostowanie.
|
|
|||
Pewna sugestią co do daty zdjęcia może być Polonez Truck widoczny po lewej. Wąskie Caro weszło do produkcji w 1992r. Zwykle w FSO zmieniano modele po przerwie technologiczno-urlopowej w lipcu, przy czym przechodzenie na nowszy model było płynne, zależnie co było na stanie w magazynach, potrafiło to trwac nawet kilka miesięcy. Trucki z nową budą zwykle pojawiały się jeszcze później niż wersje osobowe. Tu mamy na foto Trucka MR'92, które w 1992 roku w czerwcu raczej nie wychodziły z nowym przodem, tylko jeszcze ze starym. Sugeruję to, że zdjęcie wykonano w 1993 lub później. Pewnie nie później niż w 1995r., bo Trucki szybko rdzewiały i łamały się w pół z przeładowania (ten niby wozi książki, a papier lekki nie jest), a ten Truck wygląda zdrowo, więc radzej jest dość świeży jeszcze. Tylko korozja na feldze wskazuje, że raczej nie jest to nówka sztuka. Dlatego osobiście bym obstawiał, że to będzie 1994-1995r. Ciekawe, czy dobrze zgadłem
![]() |
|
|||
Piękny opis Trucka
![]() |
|
|||
Szanowni @ Jan Oborniak, Raffi et Consortes: 114 zaparkowało na placu Piłsudskiego 01.03.1994 roku i jeździło z tego krańca ku Lotnisku Krajowemu do 15.06.1996 roku, od 16-go zastąpiło je niejakie 403: o, właśnie to!: http://omni-bus.eu/archiwum/displayimage.php?pid=111502 . Zatem macie trzy (no, dwa i pół, powiedzmy) czerwce do wyboru
![]() |
|
|||
To musi być czerwiec 1994 bo wóz jest już po przeniesieniu z Piaseczna na R-7
|
|
|||
Wspaniałości w drodze, wczoraj poleciała pierwsza część Hakodate (kolejowa), a jutro-pojutrze spróbuję wrzucić tramwaje i autobusy. Potem przeniesiemy się w kolejne miejsce w Japonii.
|
|
|||
Przez chwilę myślałem, że to trolejbus z nienaturalnie krótkimi pałąkami (maszty wystające z elewacji Bristolu )
|
|
|||
Kolejna podpowiedź: znaki podświetlane wymieniono na Trakcie Królewskim w 1994 r.
|
|
|||
Lotnisko krajowe przenieśli z 17 Stycznia na Żwirki i Wigury 15 czerwca 1994. W latach 1994-1996 pętla nazywała się BAZA PPL
|
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |