![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
![]() |
PLIK 145/450 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 2579a~0.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 2579 / 115 |
Data: | 1981 |
Miejsce: | Bronisława Czecha |
Nr pojazdu: | 2579 |
Linia: | 115 |
Wielkość pliku: | 119 KiB |
Data dodania: | 16, Grudzień 2020 |
Wymiary: | 436 x 700 pikseli |
Wyświetleń: | 556 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112280 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Nieciej napisał: Zdecydowanie przez kilkadziesiąt lat wraz z F w relacji Czecha-Kajki/Kajki-Czecha jeździło tylko 115 (najbliższy nocny był dopiero na trasie Cetki) i w tamtych czasach obie linie przegubowe. Dziś trudno w to uwierzyć, jeśli się tego wtedy nie widziało na własne oczy - eFka to tylko ogryzek do stadionu, a 115 jeździ prosto i cała trasa w raczej wiejskim klimacie, zaś na Dw. Wschodni z tego rejonu to tylko pociągiem lub ew. "zapociągiem".
|
|
|||
"eFka" przez wiele lat była uważana za najdłuższą linię autobusową w Warszawie łączącą Jelonki z Międzylesiem. Później przemianowana na 518, a następnie na 125, gdy obrosła w przystanki zatracając tym samym swój przyspieszony charakter. A te kilka ostatnich lat na skróconej trasie to można jeszcze uznać za epizod w jej długiej historii...
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |