![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
![]() |
PLIK 187/450 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 2839.jpg |
Nazwa albumu: | Krzysztof_J / Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK280 / 2839 |
Data: | 1985 |
Nr pojazdu: | 2839 |
Wielkość pliku: | 588 KiB |
Data dodania: | 07, Styczeń 2021 |
Wymiary: | 1095 x 800 pikseli |
Wyświetleń: | 383 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112482 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
Właśnie zastanawiało mnie ostatnio w jakich zajezdniach były żółte cyfry na przegubowcach.
|
|
|||
To chyba ul. Słowackiego przy Krechowieckiej.
|
|
|||
Ikarus skreślony ze stanu 27.04.1987 r., z powodu wypadku
![]() |
|
|||
To dosyć szybko, bo jeszcze w 87 już była nowa obsada tego numeru
![]() |
|
|||
W tej samej scenie, chwilę później lub wcześniej pojawia się piękny, nowiutki Autosan H10.
|
|
|||
#2839 z 1987 r. również był jednym z pierwszych reprezentantów swojego rocznika, skreślonych ze stanu MZA Warszawa. Jego kasacja miała miejsce, już w 1998 r.
|
|
|||
Nawet na porządny remont się nie załapał, wyszedł z T4 w ostatnim bordowym odcieniu, jaki na Włościańskiej serwowano, w dodatku bez bocznych listew i wyglądem nawiązywał do wozów z 86 rocznika
![]() |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |