![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
![]() |
PLIK 218/450 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 3054.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 3054 / 2051 / 144 / 503 |
Data: | 1989 |
Miejsce: | Krakowskie Przedmieście |
Nr pojazdu: | 3054 2143 |
Linia: | 503 144 |
Wielkość pliku: | 536 KiB |
Data dodania: | 08, Luty 2022 |
Wymiary: | 1252 x 750 pikseli |
Wyświetleń: | 388 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=114633 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
3054 w 1991 roku miał szybki most.
|
|
|||
Jakie wozy przegubowe miały jeszcze szybki most? Ja pamiętam: 2533(1989),2540(1989),2551(1989),2570(1987),2592(1989), 2602(1989), 2320(1989), 2331(1989), 2347(1989).
|
|
|||
Na czym polegał ten szybki most? To był most przeznaczony dla turystyków a jakimś cudem trafiał do wozów miejskich? Co to dawało poza zapewne słabszym przyspieszeniem? Wóż mógł latać 90km na godzinę jak Ik280.53?
|
|
|||
Szybki w tłumaczeniu, że wóz miał właśnie lepsze przyspieszenie.Przy tym samym silniku i skrzyni biegów. Nie wiem też czy dobór tych mostów w fabryce Ikarusa był przypadkowy. Wydaje mi się, że tak.
|
|
|||
Chodzi mi o taki jaki miały fabrycznie solówki z lewarem i ikarusy 280.11. Na piątym biegu przy 2000 obr/min 80 km/h.
|
|
|||
dev: 2051 malina. Naprawdę wartościowe screeny. Prosimy więcej od Ciebie.
![]() |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |