|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Trolejbusy > Trolejbusy (1946-1973) |
PLIK 401/521 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Taran_21952CllOUwmKbZlZY.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Trolejbusy (1946-1973) |
Ocena (14 głosów): | |
Słowa kluczowe: | 209 / 52 |
Data: | 26.06.1973 |
Miejsce: | Raszyńska |
Nr pojazdu: | 209 |
Linia: | 52 |
Wielkość pliku: | 324 KiB |
Data dodania: | 05, Czerwiec 2020 |
Wymiary: | 1000 x 686 pikseli |
Wyświetleń: | 699 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=111121 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Linia kończyła się trochę nigdzie, a przedłużenie gdziekolwiek wymagałoby kolejnych krzyżówek z tramwajami. Ale kto mógł przewidzieć że na tym niepozornym trawniku będzie centrum dowodzenia naszym krajem? Jeżeli lampy przednie się otwierały razem z klapą to regulacja świateł była chyba niezbyt dokładna?
|
|
|||
Ostatni dzień kursowania trajlusiów, to 30 czerwca. Pan Jarosław Tarań pewnie zdjęcie wykonał wcześniej, żeby mogło się ukazać w Expressie Wieczornym. Czy z oryginału da się odczytać numer drugiego wozu?
|
|
|||
@ oko Do czasu przebudowy pl. Zawiszy linia 52 zawracała bliżej Dworca Głównego, wtedy najważniejszego. Podobnie linia 53 miała do 1958 r. pętlę bezpośrednio przy Dworcu Gdańskim. To miało sens.
|
|
|||
Nie sądzę aby otwierane na bok klapy stanowiły problem w regulacji światel mijania. Ale mam pytanie z innej beczki. Czy w zderzaku znajdowały się reflektory przeciwmgłowe, tak jak w Skodzie RTO?
|
|
|||
Tak, fabrycznie były tam montowane reflektory. Ale w Polsce nagminnie je usuwano.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |