![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Pojazdy testowe |
![]() |
PLIK 57/59 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | SkodaKarossaSM11_StadionXX-lecia_1970_28129.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Pojazdy testowe |
Ocena (4 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | SM11 / 3001 / StadionDziesięciolecia / 1970 |
Data: | 1970 |
Miejsce: | Stadion Dziesięciolecia |
Nr pojazdu: | 3001 |
Wielkość pliku: | 245 KiB |
Data dodania: | 06, Kwiecień 2013 |
Wymiary: | 878 x 850 pikseli |
Wyświetleń: | 1435 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=101662 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
Fotografia uwidacznia, że połówki drzwi otwierają się symetrycznie, a nie na jedną stronę.
|
|
|||
Było słabe pod względem trwałości, samonośna karoseria i tak lepsza niż w Sanach ale i tak 7 lat wytrzymywało i to z trudem.
|
|
|||
W 1986 byłem w Czechosłowacji. Było ich tam bardzo dużo i wyglądały jak nowe.
|
|
|||
W CSRS była wyższa kultura techniczna i lepsze drogi, no i częściej wymieniano tabor a produkcja była ogromna. https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/50/Karosa-%C5%A0M-11 Nevýhodou tejto konštrukcie bola krátka životnosť, čo v socialistických podmienkach nevadilo. Vozidlový park sa priebežne obmieňal. Ani pri dopravných nehodách nedopadli vozidlá Š 11 veľmi slávne - karoséria nemala dostatočnú pevnosť
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |