![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Tramwaje 1946-1989 |
![]() |
PLIK 750/1512 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Wagon13N__283_33_1980.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Tramwaje 1946-1989 |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | Wagon13N / 283 / 33 / 1980 |
Data: | 1980 |
Nr pojazdu: | 283 |
Linia: | 33 |
Wielkość pliku: | 127 KiB |
Data dodania: | 10, Maj 2014 |
Wymiary: | 950 x 416 pikseli |
Wyświetleń: | 681 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=104108 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Nie zgadzam się, że były zaspawane. Widac to tu lepiej: http://tramwar.republika.pl/u0544-1.html że zamiast szyb jest blacha. Choć cytująć tramwar " W latach 80-tych MZK Warszawa cierpiało z powodu trudności zaopatrzeniowych (m.in. brakowało szybek drzwiowych i przekładni) w związku z czym niektóre wagony wyjeżdżały na miasto z dyktą lub blachą zamiast szybek," cieszyć się można że była blacha a nie dykta...
|
|
|||
Z zaspawaniem powstał skrót myślowy: oczywiście nie drzwi były zaspawane ale dolne szyby w płatach drzwi. Wersja z laminatami z konieczności była wzbogacona o normalne uszczelki gumowe. Trudno byłoby laminat przyspawać bezpośrednio do płatów drzwi
![]() |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |