![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Home > Komunikacja w latach 1945-1989 > Tramwaje 1946-1989 |
![]() |
FILE 395/1353 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Rate this file (No vote yet) | |||||
File information | |
Filename: | Wagon13N_120_12_Woloska_1966.jpg |
Album name: | 3872 / Tramwaje 1946-1989 |
Keywords: | Wagn13N / 120 / 12 / Wołoska / 1966 |
Data: | 1966 |
Miejsce: | Wołoska |
Nr pojazdu: | 120 |
Linia: | 12 |
Filesize: | 300 KiB |
Date added: | F d, Y |
Dimensions: | 749 x 850 pixels |
Displayed: | 860 times |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=105544 |
Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 3 of 3 Page: 1 |
|
|||
Przystanek przy szpitalu MSW, kierunek Służewiec. Piękne zdjęcie.
|
|
|||
To rok 1966.
|
|
|||
Jest najprawdopodobniej pierwszy pociąg 13N+13N od razu połączony z fabrycznie nowych wozów. Wyjątkowość tego składu polegała także na tym, że kremowy margines albo, jak kto woli, gruby pas podokienny jest inny w pierwszym wagonie (120) a inny w drugim (121). Do wagonu 120 gruby pas miał postać drugiej warstwy blachy (tak jak do końca eksploatacji 13N z przodu i z tyłu każdego wagonu), zaś od 121 do 180 - pod oknami biegły dwie równoległe listwy aluminiowe z żyłką (sorry nie pamiętam fachowej nazwy) rozdzielające przestrzeń polakierowaną na kremowo. Te "udawane" grube pasy w serii 121-180 poległy znacznie szybciej niż te "prawdziwe" w starszej serii.
|
Comment 1 to 3 of 3 Page: 1 |