|
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Tramwaje 1946-1989 |
PLIK 500/1511 |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Wagon13N_143_17_AlNiepodl_1980_fot_Lech_Wazynski.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Tramwaje 1946-1989 |
Ocena (2 głosów): | |
Słowa kluczowe: | Wagon13N / 143 / 17 / AlejeNiepodległości / 1978 |
Data: | 1978 |
Miejsce: | Aleja Niepodległości |
Nr pojazdu: | 143 |
Linia: | 17 |
Wielkość pliku: | 675 KiB |
Data dodania: | 15, Maj 2016 |
Wymiary: | 859 x 1024 pikseli |
Wyświetleń: | 764 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=107211 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
143 już po NG skasowany w czerwcu 1987.
|
|
|||
Po pierwsze: zła data zdjęcia. Wagon nie posiada jeszcze wycięć w fartuchach przy wózkach. Wycięcia mu zrobiono podczas NG I jesienią 1979 r. Zdjęcie zostało więc zrobione najpóźniej przed 24.09.1979 r. Po drugie: co miałoby oznaczać "już po NG"? W chwili wykonania tego zdjęcia ten wagon miał za sobą już 9 (słownie: dziewięć) remontów różnego stopnia, z czego akurat ostatni był kapitalny - NG III w sierpniu 1977.
|
|
|||
Zdjęcie wykonano w ostatnich dniach lutego, względnie w pierwszych dniach marca 1978 roku. Czy ten wagon na dole co tak błyszczy to nie 296?. Zwraca uwagę podświetlenie drugich drzwi, czego nie ma w143. Takie podświetlenie zaczęto zakładać od jesieni 1977 roku, gdy pojawiły się potrójne 13N. Wagon 296 jest po NG I, z którego wyszedł 23.02.1978 r..
|
|
|||
Poszukałem w swoich starych papierach i znalazłem: 01.03.1978 z powodu upalenia się kabla zasilającego na podstacji "Filtrowa" w Alei Niepodlegości od Wawelskiej do Filtrowej brak było napięcia w sieci trakcyjnej. Oficjalnie zatrzymanie trwało 30 minut (od 15:50 d0 16:20), ale sądząc po ilości stojących tramwajów musiało trwać nieco dłużej. Na trasie awarii zdążono nawet uruchomić pięć autobusów linii "Z". No to zagadka rozwiązana. ~3872: możesz zmienić datę. Pozdrawiam.
|
|
|||
A to bardzo dziękujemy.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |