![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Inne |
![]() |
PLIK 492/574 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Star20MPO35_28229.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Inne |
Słowa kluczowe: | STAR20 / 35 / Lata50 |
Data: | Lata50 |
Nr pojazdu: | 35 |
Wielkość pliku: | 188 KiB |
Data dodania: | 25, Lipiec 2016 |
Wymiary: | 950 x 700 pikseli |
Wyświetleń: | 709 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=107451 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Jednak to kosmiczna zagadka, bo figurują w spisie pod hasłem Star20S...
Licencja zatem nieformalna, czy kopia jeszcze bardziej nieformalna, bowiem STAR20 na czymś PODOBNYM bardzo się oparł...
A konstrukcja pierwszego STAR-a podejrzanie jakże podobna jest... Know-how zatem? Nic o tym nie pisano i nie mówiono. Zatem odkrywamy! I odkrywamy dalej!
Renault Galion zakupione zostały jednym kontraktem dla przedsiębiorstw komunalnych wraz z ChaussonamiAPH47 w 1947 roku. Silnik był także Panharda, jednak podzespoły zupełnie inne. Wówczas Renault i Chausson były niezależnymi od siebie firmami. Natomiast konstrukcja oczywiście była kompletnie inna niż STAR-a 20. Łączyły je jedynie estetyczne trendy.
Jak zawsze bezbłędny 4ND - na Sowiej. Podziwiam Cię.
yani jak zawsze in plus czujny
Chłopaki nie płaczą...
A na początku rzeczywiście intendent wpisał je jako STAR20S. Z niewiedzy. Zapewne.