![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Pojazdy testowe |
![]() |
PLIK 44/59 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | MANSG220_174_Podwale_1977_28229.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Pojazdy testowe |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | MANSG220 / 7000 / 174 / Podwale / 1977 |
Data: | 1977 |
Miejsce: | Podwale |
Nr pojazdu: | 7000 |
Linia: | 174 |
Wielkość pliku: | 846 KiB |
Data dodania: | 13, Styczeń 2018 |
Wymiary: | 1200 x 839 pikseli |
Wyświetleń: | 854 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=108947 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
A szkoda! To była genialna konstrukcja. Do Rumunii MAN trafił jako ROMAN, i świetnie dawał radę na bezdrożach tego kraju. Inna rzecz że ikarus nie był najgorszym wyborem. W ZSRR przed epoką ikarusów podstawowym autobusem miejskim był Liaz 677, z benzynowym silnikiem V8 i to z przodu, i automatyczną skrzynią. Ciekawe że tego nie brano pod uwagę
![]() |
|
|||
I bardzo dobrze że nie wygrał - Ikarus był przstronny, a układ siedzeń 2+2 w tym Manie zapewniał ciasnotę znaną ze współczesnych niskopodłogowców. Poza tym Ikarus zdecydowanie lepiej wyglądał. No i może niektórzy nie wiedzą ale ten Man miał stłuczkę z Ikarusem na pętli - po tym okazało się że Ikarusa naprawiono w 3 dni, a do Mana po tym czasie nawet nie udało się ściągnąć części do naprawy. I to zaważyło o wygranej Ikarusa. No i brak 4 drzwi i odsuwanych okien w Manie to porażka.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |