![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Inne |
![]() |
PLIK 504/574 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | TAM170A11_PlacDefilad_22_07_1971_fot__Grazyna_Rutowska.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Inne |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | TAM170A11 / PlacDefilad / 1971 |
Data: | 22.07.1971 |
Miejsce: | Plac Defilad |
Wielkość pliku: | 450 KiB |
Data dodania: | 13, Maj 2018 |
Wymiary: | 1200 x 1026 pikseli |
Wyświetleń: | 554 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109292 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
Drugi od lewej Peugeot 504 produkowany w Nigerii do 2006 r.
|
|
|||
Ciekawe kiedy mogli TAM-y wprowadzić do PKS-u? Pewnie częściej kursowały na trasach dalekobieżnych i pospiesznych?
|
|
|||
Czy to jest na pewno rok 1971? Nie mam dowodów, ale gdzieś czytałem, że TAMy AS 3500 sprowadzano do PKSu od 1973 roku.
|
|
|||
Jakiej marki jest autobus za TAM-em i kiedy mogły trafić do PKS-u?
|
|
|||
Pierwsze TAM-y przyszły za Gierka w 1971.
|
|
|||
Na zdjęciu jest TAM AS3500E. TAMy 170 A11 miały m. in. inny przód i cztery duże okna pomiędzy drzwiami.
|
|
|||
@Krzysztof, za TAMem stoi Mercedes302, ale raczej one w PKSach nie służyły
![]() |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |