![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Inne |
![]() |
PLIK 144/574 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | AutosanH9-21_SFA_1981_28129.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Inne |
Słowa kluczowe: | Autosan / H9-21 / SFA / Sanok / 1981 |
Data: | 1981 |
Miejsce: | SFA/Sanok |
Wielkość pliku: | 531 KiB |
Data dodania: | 25, Sierpień 2019 |
Wymiary: | 1200 x 843 pikseli |
Wyświetleń: | 502 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110348 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |
|
|||
W roku 1981 resory piórowe w autobusie to już było mocno przestarzałe. Nawet w państwach "demokracji ludowej".
|
|
|||
Cóż, pojazd miał być tani i wytrzymały na ówczesnych tragicznych drogach. I z tego zadania wywiązał się z nawiązką. Wtedy liczyła się głównie ilość kosztem nowoczesności. Za chwilę był wprowadzany wspaniały H10-11 który niestety był sporo droższy i przez to mało popularny w porównaniu do H9.
|
|
|||
Ale miechy pneumatyczne pod wieloma względami są lepsze na kiepskie drogi. Nie trzeba smarować ani tulejować resorów, resory się nie łamią itd. Czesi potrafili produkować karosy równie masowo jak my autosany, a były one bez porównania nowocześniejsze.
|
Komentarz 1 do 3 z 3 Strona: 1 |