![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA T-4 Włościańska |
![]() |
PLIK 905/1042 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 7690_28129.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA T-4 Włościańska |
Ocena (7 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | M181MB / 7690 / ORT / 2008 |
Data: | 30.06.2008 |
Miejsce: | ORT |
Nr pojazdu: | 7690 |
Wielkość pliku: | 563 KiB |
Data dodania: | 04, Kwiecień 2020 |
Wymiary: | 1200 x 810 pikseli |
Wyświetleń: | 483 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110850 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Ech. Ten klasyczny berlietowski przód...
|
|
|||
Będąc kiedyś w Paryżu zdziwiłem się bardzo, jak zobaczyłem takie przegubowe klasyczne berliety vel renówki. Kursowały na podmiejskich liniach. Pierwszy przegubowy jelcz powstał kilka lat później.
|
|
|||
Decyzja o zakupie licencji berlietowskiej była kompletnie bez sensu ze względu na umiejscowienie silnika. Gdyby był pośrodku między osiami to spokojnie ciężki SW680 by mógł jeździć jak w IK-Zemunie 160, i można by było znacznie wcześniej budować przegubowce... bo łatwiej niż w przypadku pchacza.
|
|
|||
Czym sie różni ten od obecnego 7690 z ex Rzeszowa.
|
|
|||
Były tylnosilnikowe odmiany Karosy (C744) i Ikarusa 435 z mechanicznymi skrzyniami. Chyba raczej chodziło o nieopłacalność produkcji takich autobusów w Polsce oraz niezbędny do tego"wsad dewizowy".
|
|
|||
~Rfx to nie jest klasyczny berlietowski przód, twór z czasów Zasada Group
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |