![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA R-10 Ostrobramska (ob. R-3) |
![]() |
PLIK 152/438 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 3085.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA R-10 Ostrobramska (ob. R-3) |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK280 / 3085 / ZajezdniaOstrobramska / 2008 |
Data: | 15.07.2008 |
Miejsce: | Zajezdnia Ostrobramska |
Nr pojazdu: | 3085 |
Wielkość pliku: | 492 KiB |
Data dodania: | 05, Grudzień 2020 |
Wymiary: | 1200 x 763 pikseli |
Wyświetleń: | 773 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112182 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
Do końca dojechał z piaseczyńskim numerem
|
|
|||
Jeden z niewielu którym to sie udało
![]() |
|
|||
W czasach kiedy likwidowano R12 to przenumerowywano praktycznie wszystkie wozy po przerzutach. A sporo wozów ex-piaseczyńskich 30* jednak zachowało swoje numerki, krążyły po różnych zakładach i dotrwały do kasacji bez zmiany numeru Np. jeszcze po likwidacji Inflanckiej wszystkie wozy przenumerowano, a taki 3083 trafił na R13 i dojeździł z tym numerem do 2006 roku .
![]() ![]() |
|
|||
Nie było wówczas planu pokrycia ich innymi nowymi wozami.
|
|
|||
To mnie zawsze nurtowało. Bo parę inflanckich strucli dostarczyli na R13 czy R6, tam je przenumerowano zgodnie ze zwyczajem, i od razu skasowali. Nie wiem czy choć raz wyjechały na miasto. Np 2489 czy 2493 oraz 1403 i 1405. A ex-inflant 3083 zachował oryginalny numer i kilka lat z nim jeździł. 3085 i 3087 to już trochę inna bajka, bo one zostały przerzucone po likwidacji Chełmskiej, a wtedy zaniechano przenumerowywania jakichkolwiek wozów.
|
|
|||
Po prostu na nie nie było wciąż programu.
|
|
|||
Nr piaseczyńskie obowiązywały do nb lub odbudowy w cws. Dość długo niezmieniano im nr tab z uwagi ze r12 była wyłączona a nie zlikwidowana. Likwidacja nastąpiła dopiero w 1996 roku.
|
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |