![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 2001-2012 > Autobusy w latach 2001-2012 > MZA T-4 Włościańska |
![]() |
PLIK 874/1053 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 7273.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / MZA T-4 Włościańska |
Ocena (3 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | IK435 / 7273 / ORT / 2007 |
Data: | 13.12.2007 |
Miejsce: | ORT(CWS) |
Nr pojazdu: | 7273 |
Wielkość pliku: | 746 KiB |
Data dodania: | 13, Grudzień 2020 |
Wymiary: | 1200 x 840 pikseli |
Wyświetleń: | 231 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112254 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Pytanie co z tym skomplikowanym przegubem, który mógł być problemem decydującym o "być albo nie być" w tych Ikarusach, podobnie jak dziś stanowi problem w niektórych Solarisach - z tą różnicą, że do Solarisów wciąż można kupić i zamontować, tylko że kosztuje kosmiczne pieniądze i się nie opłaca, a do tego Ikarusa mogło nie być w ogóle skąd wziąć, bo nie były już od dawna produkowane - Ikarusy 280/C80 "przeżyły" je nawet w fabryce, bo drogich i dość unikalnych 435 nikt nie chciał kupować.
|
|
|||
Nie był to Hubner, tylko konstrukcja Ikarusa. Nie była kosztowna i nie stanowiła problemu. Gdyby fabryce Ikarusa starczyło kasy Hunbner by się cenowo nie liczył. Niestety, skala sprzedaży w odniesieniu do ceny autobusu zabiła wszystko. A szkoda.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |