![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110 |
![]() |
PLIK 500/598 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | JelczPR110_52292C_JelczPR100_3597_AlNiepodl_1978.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Jelcze PR100/PR110 |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | PR100 / 3597 / PR110 / 5229 / AlejaNiepodległości / 1978 |
Data: | 1978 |
Miejsce: | Aleja Niepodległości |
Nr pojazdu: | 3597, 5229 |
Wielkość pliku: | 1073 KiB |
Data dodania: | 20, Czerwiec 2021 |
Wymiary: | 1200 x 1064 pikseli |
Wyświetleń: | 371 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=113263 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Ad 5229: właśnie w 1983 zasypały nas jak grad Ikarusy 260, a w 1984 mieliśmy już ich wyraźny nadmiar (nówek na nówki nie wymieniano nawet za komuny, choć wolałbym wymienić 1982 i 1983 na 1984, a te starsze, roczne i dwuletnie puścić do PKS-ów, zamiast fabrycznie nowych), więc jego odbudowa nie była już nikomu potrzebna - i tak trafił gdzie było ich miejsce. Miały g... konstrukcję, ciężki ale przy tym słaby silnik i choroby morskiej można było w nich dostać od tego bujania. Szczyt nowoczesności - myślałby kto...
|
|
|||
PR 110 z punktu widzenia pasażera były według mnie wygodniejsze.Ja wolałem Jelcza wybierać ówcześnie aniżeli ik 260.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |