![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Jelcze PR100/PR110 |
![]() |
PLIK 157/598 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | BerlietPR100_FabrykaBerliet_Lyon_1974_jpg~0.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Jelcze PR100/PR110 |
Słowa kluczowe: | BerlietPR100 / FrancjaLyon / FabrykaBerliet / 1974 |
Data: | 1974 |
Miejsce: | FabrykaBerliet Lyon/Francja |
Wielkość pliku: | 305 KiB |
Data dodania: | 06, Styczeń 2023 |
Wymiary: | 1600 x 827 pikseli |
Wyświetleń: | 301 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=116674 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Uczciwie trzeba powiedzieć że koncepcja zrealizowana w ramach PR110 była lepsza niż ta prezentowana na fotografii. Ciekawe czemu francuzi nie kontynuowali u siebie wersji PR110.
|
|
|||
Bo na francuski rynek był PR100. Model PR110 to było wydłużone nadwozie z silnikiem WSK Mielec - Leyland, a Francuzi mieli PR100 ze swoim silnikiem. W PR110 były też różne polskiej produkcji elementy - jak choćby skrzynia biegów, elementy pneumatyki.
|
|
|||
We Francji mieli jeden zakładowy. To jest link do zdjęcia https://www.flickr.com/photos/car-histo-bus/52536469644/in/pool-renaultbus/
|
|
|||
O kurczę! Super wygląda!
|
|
|||
Wydaje się podobny do tego: http://phototrans.pl/14,1182792,56001,1.html
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |