![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Komunikacja w latach 1945-1989 > Inne |
![]() |
PLIK 164/574 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | AutosanH9_11_prototyp_jpg___.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Inne |
Słowa kluczowe: | AutosanH9 / 11 / prototyp / / 1978 |
Data: | 1978 |
Wielkość pliku: | 648 KiB |
Data dodania: | 02, Sierpień 2024 |
Wymiary: | 1600 x 988 pikseli |
Wyświetleń: | 451 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=117540 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Prototyp ma swoje prawa, ale tej wielkości szyba tylna to absurd nawet jak na próby. Po co tak wielka by było widać oparcia przez jej połowę? Jaka by była sztywność konstrukcji? I jeszcze gorszy dostęp do silnika, który był chyba z tyłu? I jeszcze do tego dzielona. Bez sensu
![]() |
|
|||
Za to kaseta z filmem od PR100.
|
|
|||
Wczesne produkcyjne egzemplarze H10 tez miały duża tylną szybę, przez którą głównie było widać oparcia tylnych foteli. To wydaje sie pokłosie ówczesnej mody w stylistyce, która miała swoje odzwierciedlenie w takich projektach jak 105N, prototyp 101N (EN94), czy nawet berlietowska linia PR100/110. Dużo przeszklenia, wąskie słupki i ażurowość bryły.
|
|
|||
Akwarium
|
|
|||
Nie H9 11, tylko H9/II
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |