![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Inne |
![]() |
PLIK 156/574 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | AutosanH90.jpg |
Nazwa albumu: | 3872 / Inne |
Słowa kluczowe: | AutosanH90 / 1978 |
Data: | 1978 |
Wielkość pliku: | 686 KiB |
Data dodania: | 25, Sierpień 2024 |
Wymiary: | 1600 x 1056 pikseli |
Wyświetleń: | 488 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=117558 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |
|
|||
Ciekawe czy stękał i skrzypiał jak H9. Jeździłbym. Chętnie np na fantastycznej linii Krosno-Jaśliska-Moszczaniec-Komańcza-Wetlina a był to PKS Krosno. Zawieszenie pewnie na resorach piórowych. Karoserię zastosowano do wszystkiego co było pod ręką: stara, ogórka, ikarusa, ha-dziewiątki...
|
|
|||
W 1978? 1979? widziałem go w Warszawie na linii C. Chyba był testowany.
|
|
|||
8100, 8101, z Kleszczowej. Dwa były na testach.
|
|
|||
@mgła: nie skrzypiał, bo był na poduszkach. To był klasyczny PR110U, odpowiednio poskracany w kratownicy podwoziowej i nadwoziowej, oraz przekonstruowaną komorą pod silnik stojący. Jedyne co miał z Autosana to silnik 6cT107 i skrzynię FPS S5-45.
|
|
|||
PR110U był na poduszkach oraz resorach piórowych chyba? Dziwne rozwiązanie, nie kojarzę go w żadnym innym modelu. Faktycznie nie skrzypiał tak niesamowicie jak H9.
|
Komentarz 1 do 5 z 5 Strona: 1 |