K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-13 Stalowa (ob. R-4) > MANy NG313 i MAN SD202
3302
Rozcięcie relacji na moście Śląsko-Dąbrowskim było jednym z lepszych posunięć miasta w historii ostatnich lat. Zmniejszyło korki przy Bankowym i Wileńskim, uprzywilejowało komunikację zbiorową, znacznie poprawiło bezpieczeństwo pasażerów na przystanku Stare Miasto (czemu ten przystanek nie przebudowano na Wiedeński?) i wypchnęło tranzytowy ruch międzydzielnicowy dalej od centrum, na inne mosty. 

W ogóle most Śląsko-Dąbrowski to awangarda warszawskiej organizacji ruchu. To tu zabrano (po 15 latac walki) autom pierwszy raz w historii Warszawy pas przeznaczając go dla tramwajów i autobusów, dzięki czemu z dnia na dzień i niemal zerowym kosztem te przyśpieszyły średnio z 8-9km/h do niemal 20km/h! To tu podczas remontu trasy wprowadzono innowacyjną tymczasową organizację ruchu zahcowującą ruch autobusów. To tu powstały innowacyjne przystanki tram+bus z pełnym zadaszeniem i krawężnikami ułatwiającymi życie kierowcom autobusów. Teraz jeszcze rozcięcie ruchu samochodowego wypychające auta z mostu. Następny logiczny krok to ostateczne wywalenie aut z tego mostu, ale wygląda, że na to sobie jeszcze poczekamy.

fot. Rafał Muszczynko
Słowa kluczowe: NG313 3302 512 StareMiasto TrasaWZ
Share on Facebook

3302

Rozcięcie relacji na moście Śląsko-Dąbrowskim było jednym z lepszych posunięć miasta w historii ostatnich lat. Zmniejszyło korki przy Bankowym i Wileńskim, uprzywilejowało komunikację zbiorową, znacznie poprawiło bezpieczeństwo pasażerów na przystanku Stare Miasto (czemu ten przystanek nie przebudowano na Wiedeński?) i wypchnęło tranzytowy ruch międzydzielnicowy dalej od centrum, na inne mosty.

W ogóle most Śląsko-Dąbrowski to awangarda warszawskiej organizacji ruchu. To tu zabrano (po 15 latac walki) autom pierwszy raz w historii Warszawy pas przeznaczając go dla tramwajów i autobusów, dzięki czemu z dnia na dzień i niemal zerowym kosztem te przyśpieszyły średnio z 8-9km/h do niemal 20km/h! To tu podczas remontu trasy wprowadzono innowacyjną tymczasową organizację ruchu zahcowującą ruch autobusów. To tu powstały innowacyjne przystanki tram+bus z pełnym zadaszeniem i krawężnikami ułatwiającymi życie kierowcom autobusów. Teraz jeszcze rozcięcie ruchu samochodowego wypychające auta z mostu. Następny logiczny krok to ostateczne wywalenie aut z tego mostu, ale wygląda, że na to sobie jeszcze poczekamy.

fot. Rafał Muszczynko

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:20111101_ng313_3302_512_trasa_WZ.jpg
Nazwa albumu:raffi / MANy NG313 i MAN SD202
Słowa kluczowe:NG313 / 3302 / 512 / StareMiasto / TrasaWZ
Data:2011.11.01
Miejsce:Warszawa, trasa WZ, przystanek Stare Miasto
Numer pojazdu:3302
Numer brygady/linii:512
Wielkość pliku:124 KiB
Data dodania:12, Czerwiec 2015
Wymiary:1000 x 664 pikseli
Wyświetleń:873 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=15593
Ulubione:Dodaj do ulubionych
Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u