![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MOBILIS > Mobilis/Mercedes Conecto G |
![]() |
PLIK 61/87 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | IMG_0587.jpg |
Nazwa albumu: | Matrix2441 / Mobilis/Mercedes Conecto G |
Słowa kluczowe: | ConectoG / 9814 / wnętrze / MDeb2016 |
Data: | 9.08.2016 |
Numer pojazdu: | 9814 |
Wielkość pliku: | 660 KiB |
Data dodania: | 09, Sierpień 2016 |
Wymiary: | 1024 x 683 pikseli |
Wyświetleń: | 1708 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17064 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 17 z 17 Strona: 1 |
|
|||
Takie czerwone coś, przy krawędziach szyb, dzielona rzeźnia, zbędna przy większej ilości osób w środku. A co najlepsze, wyświetlacz pod sufitem centralnie na środku klimatyzacji
|
|
|||
Tak, żeby dostać się do filtrów, trzeba będzie zdemontować stelaż z monitorem i uważać żeby nie wyrwać przewodów odeń. No ale kto powiedział że te filtry trzeba będzie czyścić - przecież najpierw trzeba by regularnie uruchamiać tę klimę, a z tym - patrząc w przeszłość - bywało różnie...
|
|
|||
Te kratki to zaciąg powietrza schłodzonego z wewnątrz pojazdu ( wewnętrzny obieg powietrza ). By wymienić filtry należy otworzyć czapki dachowe od zewnątrz, w zależności od długości filtrów przypada 12 lub 18 sztuk na auto.
|
|
|||
Czyli nie jest jednak tak źle jak mogło by się wydawać. Jeszcze w kwestii wentylacji - szkoda że więcej szyb nie jest przesuwnych. Jak to jest że w Urbino każde okno cechuje się tą dogodnością a w innych markach już nie?
|
|
|||
Czy to są jakieś nowe kasowniki?
|
|
|||
Drogi prosperze, ZTM zawsze wymagał by ilość otwieranych okien stanowiła 30% wszystkich.
|
|
|||
Dlatego autobusy MZA mają 70-100% a ajenci 30-70? Przy czym zakładam że OmniCity jednak jakimś cudem zalicza te "minimum 30", bo to sporne jest... Zwłaszcza mając na uwadze fakt "wielkości" tych "otwieranych" okien w tym wozie...
|
|
|||
I tu @prosper5250 dobrze się zapytał jednak.
|
|
|||
patrząc na poręcz przy fotelu po prawej stronie ewentualne wciskanie sie czy gwałtowne opuszczanie miejsca może być dość bolesne
|
|
|||
A jak się drzwi zachowują? Odbijają jak w wozach MZA przy "ciepłym guziku"? I czy sygnał przy zamykaniu jest podobny do tych w MANach czy też taki z dłuższą wersją jak w Conecto MZA? Pytam bo na razie jestem poza Warszawą.
![]() |
|
|||
@Prosper: Proponuję porównać ilość otwieranych okien w Mobilisowych U12 oraz U18 i porównać z wozami MZA. Tak samo będzie w Lions'ach ITS.
|
|
|||
@fraktal: Zdaje się, że odbijają i to dość często. Bo wczoraj jadąc tylko ok. 10 przystanków kierowca kilka razy musiał ponawiać zamykanie drzwi. Choroby wieku dziecięcego. Jak sobie przypomnę co się działo z drzwiami 34xx... A sygnał niestety ten co w Conecto MZA. Ten krakowski egzemplarz, który był na testach w zeszłym roku miał chyba jakiś inny sygnał, bo pamiętam, że nie wnerwiał mnie tak jak ten w stołecznych kebabach. Szkoda, że nie poszli w tym kierunku co Kraków.
|
|
|||
Tak, ten krakowski miał sygnał taki jak w przegubowych MANach.
|
|
|||
Fragment Siwzu: liczba okien otwieranych o szerokości nie mniejszej niż 800 mm nie mniejsza niż 50%
|
|
|||
Domyślam się że jest wpis w SIWZ w temacie wentylacji ale chodzi mi o to dlaczego autobusy z MZA mają zawsze więcej takowych niż ajenci. MZA ma serie SU18 w których każde okno jest przesuwne.
|
|
|||
Matrix - daj no aktualnego maila do siebie. Sprawa jest. Albo wejdż na omni-busowego fejsa i sprawdź komentarze pod wczorajszym postem o wejściu Mobilisa.
|
|
|||
Już odpisałem Sławkowi.
![]() |
Komentarz 1 do 17 z 17 Strona: 1 |