K O M U N I K A T Y






Strona główna > Arriva > Arriva/Solaris Urbino 12 Hybrid
9403
Solaris Urbino 12 Hybrid prod. 2016. 

Hybryda bez śmiesznych i zawsze martwych dachowych wentylatorów akumulatorowych, jak w starszych egzemplarzach.
W tle Górka Szczęśliwicka jeszcze ze śniegiem.
Słowa kluczowe: SU12H 9403 157 Szczęśliwice
Share on Facebook

9403

Solaris Urbino 12 Hybrid prod. 2016.

Hybryda bez śmiesznych i zawsze martwych dachowych wentylatorów akumulatorowych, jak w starszych egzemplarzach.
W tle Górka Szczęśliwicka jeszcze ze śniegiem.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_6671XY.JPG
Nazwa albumu:prosper5250 / Arriva/Solaris Urbino 12 Hybrid
Słowa kluczowe:SU12H / 9403 / 157 / Szczęśliwice
Data:2017-02-21
Miejsce:Pętla Szczęśliwice
Numer pojazdu:9403
Numer brygady/linii:2/157
Wielkość pliku:851 KiB
Data dodania:29, Marzec 2017
Wymiary:1200 x 754 pikseli
Wyświetleń:1867 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17611
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

KarsanAtak   [29, Marzec 2017 at 09:10 PM]
Fajnie chodzą skrzynie biegów w tych wozach, jak by nie był automatem. Cool
prosper5250   [29, Marzec 2017 at 09:37 PM]
Zgadza się. Silnik elektryczny ponadto jest mocniejszy względem ostrobramskich przegubów. Upraszczając: hybdzie Arrivy "idą" Uśmiech
stalypasazer157   [29, Marzec 2017 at 11:58 PM]
Skrzynia w hybrydach Arrivy może i jest fajna... dopóki się siedzi. W przypadku gdy się stoi, szarpanie jest strasznie irytujące. Ciekawe też ile razy dziennie kierowca dostaje opieprz za nieumiejętną jazdę.
prosper5250   [30, Marzec 2017 at 09:11 AM]
Napewno rzadziej niż kierowcy "szarpaków"...
Gość   [30, Marzec 2017 at 09:21 PM]
Szkoda, że mimo mocy, to niektórzy kierowcy potrafią jeździć wolniej niż taksiarze
prosper5250   [30, Marzec 2017 at 10:33 PM]
Arriva w przeciwieństwie do ITS narzuca limity paliwa i rozlicza wyniki przy premiach.
stalypasazer157   [31, Marzec 2017 at 04:40 AM]
Faktycznie często słyszy się jakie to szarpaki są be (choć do końca nie wiem skąd takie opinie lub trafiam na w miarę ogarnięte sztuki), aczkolwiek, jeżeli już porównujemy, między nimi a hybrydami Arrivy jest jedna zasadnicza różnica. W hybrydach zmiana biegu trwa około sekundy, szarpakowe ZFy robią to płynnie, co ma duże znaczenie. Nie raz już widziałem jak ludzie latali po autobusie w 9401-9405. Najgorszy efekt jest przy biegach 1-3, później da się przeżyć. (P.S. Kwestię hamulców (głównie w szarpakach) pominę.)
chojrak   [31, Marzec 2017 at 09:09 AM]
Myślałem że jadąc hybrydą na 176 trafiłem na kierowcę niezaznajomionego z wozem, ale widzę że to grubszy problem... Szarpał tragicznie.
prosper5250   [31, Marzec 2017 at 10:49 AM]
Zapewne kierowie nie mieli szkoleń jak koledzy z R3...

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u