![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) > Testowce z R-7 |
![]() |
PLIK 45/119 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 7100_prezentacja_Urzad_Miasta_28829.JPG |
Nazwa albumu: | 3872 / Testowce z R-7 |
Ocena (1 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | SU18IVE / 7100 / 222 / PlacBankowy / 2017 |
Data: | 23.11.2017 |
Miejsce: | Plac Bankowy |
Numer pojazdu: | 7100 |
Numer brygady/linii: | 222 |
Wielkość pliku: | 320 KiB |
Data dodania: | 24, Listopad 2017 |
Wymiary: | 1200 x 801 pikseli |
Wyświetleń: | 1634 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=17966 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |
|
|||
Był hejt na Ursusy, że mało wyjeżdżają. No to jak się okazuje ten Solaris nie jest pod tym względem lepszy...
|
|
|||
A dajcie spokój...omni-bus to nie strona do hejtowania...dajmy mu czas...wiem , że wóz w Poznaniu się dobrze sprawował tylko jest o wiele mniejszy wiec wóz dawał radę. Będzie więcej stacji do ładowania..będzie dłużej jeździł logiczne. Po drugie cały sprzęt jest nowy i testowany więc jeszcze jest czas na weryfikację błędów i ewentualny powrót do Bolechowa celem poprawienia jakości. A prawda jest taka, że kierowcy nie są jeszcze przeszkoleni, więc dajmy im czas
![]() |
|
|||
Elektrobusy to pomysł ogólnie kiepski, ale ten w przeciwieństwie do Ursusów przynajmniej dobrze wygląda. Można by go postawić w eksponowanym miejscu i niech robi wrażenie.
|
|
|||
Tylko że on jest już w Warszawie trzy tygodnie, a wyjechał raptem w trzy dni. I brak ładowarki nie ma tu nic do rzeczy, podobnie jak Ursusy przypisano go do dodatku.
|
|
|||
@Oko są to dopiero początki elekrobusów więc są awaryjne. To jest nowy sprzęt więc początkowo będzie się psuł. W Warszawie jeszcze mamy epokę diesla i jeszcze infrastruktura energetyczna jest jeszcze nie rozwinięta..oczywiście nie chodzi o to, że na każdej pętli musi być stacja do ładowania (np. PKP Piaseczno czy Głosów-szkoła ). Ale na ważniejszych tzn. np. P+R Al.Krakowska, Dw.Centralny, Metro Wilanowska (ale po jej możliwej modernizacji ) oraz wielu innych tego typu. Prawda jest taka, że też akumulatory nie wytrzymują takiego przeciążenia typu tłok w godzinach szczytu a potem w wożenie tzw. Powietrza. Narazie trzeba dostosować KM do eletrobusów
|
|
|||
Ale czy w ogóle nie jest chybiona koncepcja takiego napędu? Ładowarki nie rozwiążą problemu, bo po pierwsze szybkie i intensywne ładowanie jest szkodliwe dla baterii i skraca ich żywotność, a po drugie bardzo często autobusy przyjeżdżają na pętlę nieregularnie i powinny ruszyć w trasę od razu. "Dostosowanie KM do elektrobusów" jest możliwe tylko wtedy gdy jest ich niedużo, jako podstawa komunikacji się nie nadają.
|
|
|||
@oko wiesz...moze nie jako podstawa ale jakiś procent floty..bo flota może się składać z autobusów napędzanych LNG/CNG i autobusów hybrydowych..bo też tak można. Hmm czy chybiony? to są jego początki więc początkowo będzie wydawał się chybiony,jednak mam nadzieję,że się uda brdziej rozwinąć. Ewentualnie można wyprodukować wozy z ogniwami wodorowymi (tak jak Hamburskie SU18,75 Electric) ale to może być wysoki koszt
|
|
|||
Mi się wydaje że lepiej było na początek to zrobić dla najmniejszych autobusów, midików na przykład, w ograniczonym zakresie, a nie budować od razu sieć ładowarek, kupować przegubowce, a potem się okaże że klapa. Fajnie by było zobaczyć CNG od Solarisa, bo nawet Solbusy sprawiają całkiem niezłe wrażenie. To chyba najlepsza z eko-technologii aktualnie dostępnych.
|
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |