![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Michalczewski (d. ITS Michalczewski) > Scania CityWide 12 CNG |
![]() |
PLIK 4/28 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 190317_118_9689.JPG |
Nazwa albumu: | Marvin / Scania CityWide 12 CNG |
Słowa kluczowe: | CN280UBCNG / CityWide / 9689 / 118 / RondoJazdyPolskiej |
Data: | 17 marca 2019 |
Miejsce: | Warszawa, Rondo Jazdy Polskiej |
Numer pojazdu: | 9689 |
Numer brygady/linii: | 6/118 |
Wielkość pliku: | 386 KiB |
Data dodania: | 22, Marzec 2019 |
Wymiary: | 1024 x 768 pikseli |
Wyświetleń: | 1411 razy |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=18645 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
W sumie baza konstrukcji jest z lat 90.
|
|
|||
Czyli tak jak z MANami - podwozie i ogólna konfiguracja pojazdu jest prawie taka sama w NG313 i najnowszych gazowych Lion's City G.
|
|
|||
No i co w tym dziwnego? Ostatni większy przełom technologiczny to był autobus niskopodłogowy z osią portalową. Jakkolwiek autobus elektryczny przy obecnej technologii nie zastąpi napędów spalinowych, to czy są autobusy projektowane od początku jako elektryczne, a nie adaptowane? Silniki w piastach, bez miejsca na silnik spalinowy itd?
|
|
|||
Dlaczego przekombinowany? Dla mnie to najlepszy tył w Warszawie.
|
|
|||
Na mój gust przekombinowana jest osłona silnika na dachu oraz czarny panel zamiast szyby, wraz z jego wypukłościami oraz wytłoczeniami
![]() |
|
|||
Dla mnie główny problem to brak okna, ale i tak ta wersja robi lepsze wrażenie niż stare Scanie. Tył najsłabszy, przód bardzo przyjemny.
|
|
|||
Zgoda - brakuje widoczności do tyłu ale w zamian nie ma ani MANowskiego alpinarium ani szafy Solarisa. Ani alpinarium i szafy jak w Conecto G Euro6. Ewentualnie widok do tyłu sprawdzić można w aplikacji BusLive
![]() |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |